نویسنده: نریمان عبدی پنج شنبه، 16 آذر 1396
ساعت 20:12

گزارش اختصاصی بازی مگ از باکس آفیس ایران | پیشتازی کمدی‌ها

5 از 5

کمدی‌ها در صدر جدول باکس آفیس

با گزارشی دیگر از باکس آفیس سینمای ایران در خدمت همراهان همیشگی بازی مگ هستیم. این هفته تغییر چندانی در جدول فروش فیلم‌ها اتفاق نیفتاده است. سینمایی‌های کمدی همچنان در جدول پیشتازی کرده و نشان می‌دهد که مردم بیش از هر چیزی در سینماها به دنبال کمی آرامش و شادی نداشته در زندگی‌های خود هستند. این هفته تنها شاهد تغییراتی اندک در جدول فروش بوده و همچنین شاهد آخرین ساخته «نیکی کریمی» نیز در جدول فروش بوده‌ایم.
مانند هفته‌های گذشته سینمایی «خالتور» همچنان در صدر جدول فروش قرار گرفته است. این سینمایی کمدی موزیکال که در آن بازیگران سرشناس بسیاری مانند «مهران غفوریان»، «علی صادقی»، «سحر قریشی»، «محمدرضا هدایتی» و «محمدرضا شریفی‌نیا» ایفای نقش می‌کنند، در هفته پنجم اکران خود مبلغ 1.01 میلیارد تومان را توانست از گیشه‌ها به دست آورد. با این فروش میلیاردی این فیلم توانست در جدول فروش سال 1396 یک پله صعود کرده و با فروش کلی 4.2 میلیارد تومان در رده نهم جدول قرار بگیرد.

گزارش اختصاصی بازی مگ از باکس آفیس ایران | پیشتازی کمدی‌هاثبت با سند برابر است

فیلم کمدی «ثبت با سند برابر است» با اکران در 108 سال سینمایی کشور و با فروش 642.46 میلیون تومانی در هفته دوم اکران خود توانست جایگاه دومی خود را در جدول باکس آفیس حفظ نماید. در این فیلم نیز بازیگران بسیاری از جمله «امین حیایی» و «نیوشا ضیغمی» به ایفای نقش پرداخته‌اند.
در جایگاه سوم جدول فروش مانند هفته گذشته همچنان آخرین ساخته «مسعود کیمیایی» قرار دارد. سینمایی «قاتل اهلی» در هفته دوم فروش خود با درآمدی معادل 511.16 میلیون تومان توانست جایگاه قبلی خود را حفظ نماید. «پرویز پرستویی»، «پولاد کیمیایی» و «پگاه آهنگرانی» در این درام اجتماعی ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم هم‌اکنون در 91 سالن از سینماهای کشور در حال اکران است.

box office 16 azar 1

اما در رده چهارم جدول فیلم «آذر» به تهیه‌کنندگی نیکی کریمی قرار دارد. این درام اجتماعی اولین ساخته کارگردان جوان کشور، «محمد حمزه‌ای» است. در این فیلم نیکی کریمی، «حمیدرضا آذرنگ»، «پژمان جمشیدی» و «هومن سیدی» ایفای نقش کرده‌اند. سینمایی آذر در اولین هفته اکران خود و تنها با نمایش در 34 سالن سینمایی، با فروش 174.5 میلیون تومان توانست به جدول باکس آفیس راه پیدا کرده و با بیرون کردن فیلم «زرد» از جدول فروش، رده چهارم را از آن خود کند.
سینمایی «خفه‌گی» با یک پله سقوط نسبت به هفته قبل در رده پنجم جدول قرار بگیرد. آخرین ساخته «فریدون جیرانی» با نمایش در 58 سالن کشور در هفته هفتم اکران خود 140.3 میلیون تومان فروش داشته است. این درام اجتماعی با رده سنی +18 سال با فروش کلی 3.88 میلیارد تومان با یک پله سقوط در جدول فروش کلی سال 1396 در رده دهم جدول قرار گرفته است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.