نویسنده: نریمان عبدی سه شنبه، 07 آذر 1396
ساعت 19:30

گزارش اختصاصی بازی مگ از باکس آفیس | انیمیشن Coco در صدر جدول

5 از 5

انیمیشن جذاب و دیدنی Coco در صدر جدول باکس آفیس

همان‌طور که انتظار می‌رفت، انیمیشن Coco، آخرین ساخته «دیزنی- پیکسار» (Disney-Pixar)، توانست به راحتی از سینمایی «لیگ عدالت» (Justice League) در باکس آفیس پیشی بگیرد. در ادامه با بازی مگ همراه باشید.
انیمیشن Coco در هفته اول اکران خود با فروش 50.8 میلیون دلاری توانست به راحتی از لیگ عدالت پیشی گرفته و در صدر جدول باکس آفیس قرار بگیرد. این انیمیشن در رتبه سوم پرفروش‌ترین انیمیشن‌های اکران شده دیزنی در روز شکرگزاری است. پیش از آن Frozen با 93 میلیون دلار فروش در ابتدای اکران و Moana با 82 میلیون دلار فروش در جایگاه‌های اول و دوم قرار دارند.
آخرین ساخته «لی آنکریچ» (Lee Unkrich) که آثاری چون «داستان اسباب بازی» (Toy Story)، «کمپانی هیولاها» (Monsters, Inc.)، «ماشین‌ها» (Cars)، «در جستجوی نمو» (Finding Nemo) و «دایناسور خوب» (The Good Dinosaur) را در کارنامه خود دارد همانند دیگر ساخته‌های وی مورد پسند تماشاگران و منتقدین قرار گرفته است.

گزارش اختصاصی بازی مگ از باکس آفیس | انیمیشن Coco در صدر جدول

سینمایی Thor: Ragnarok

سینمایی لیگ عدالت تنها توانست مدت یک هفته در صدر جدول باکس آفیس قرار بگیرد و با فروش 41.09 میلیون دلاری در هفته دوم اکران خود به رتبه دوم جدول سقوط کرد. این سینمایی پرهزینه نه تنها مورد استقبال منتقدین قرار نگرفته بلکه انتظار می‌رود از نظر فروش هم با اقبال مواجه نشود.
در جایگاه سوم جدول سینمایی درام Wonder قرار دارد که در هفته دوم اکران خود توانست 22.67 میلیون دلار از گیشه درآمد داشته باشد. در گزارش قبلی باکس آفیس در مورد این فیلم سینمایی توضیحاتی داده شد.
سینمایی ابرقهرمانی Thor: Ragnarok با فروش 16.86 میلیون دلاری در هفته چهارم اکران خود یک پله به پایی سقوط کرده و در جایگاه چهارم جدول باکس آفیس قرار گرفته است. این ساخته ماروِل تا کنون توانسته است 277.65 میلیون دلار در امریکا فروش داشته باشد. در جایگاه پنجم جدول Daddy's Home 2 قرار دارد که موفق به کسب 13.2 میلیون دلار در هفته سوم اکران خود از گیشه شده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.