نویسنده: محمد مقصودی سه شنبه، 07 آذر 1396
ساعت 19:25

Beauty and the Beast در فصل جوایز به سینماها بازمی‌گردد

0 از 5

کمپانی سینمایی AMC، عشق طرفداران به فیلم محبوب Beauty and the Beast را کاملا درک میکند و قرار است، ماه دسامبر بار دیگر این اثر را در سینماهای خود به نمایش بگذارد

 این فیلم با اکرانش در ماه مارس غوغا به پا کرده بود. بازیگران فیلم عبارت اند از: اما واتسون، دن استیونز، لوک اوانز و جاش گد، البته بازیگران با استعداد دیگری نیز در این عنوان حضور داشتند.

فیلم بعد اکرانش تبدیل به یک پدیده جهانی شد و بیش از یک میلیارد دلار در باکس آفیس فروش کرد؛ به منظور جشن گرفتن داستان یکی از محبوب ترین پرنسس‌های دیزنی، فیلم طی یک رویداد ویژه به سینماها بازخواهد گشت.

AMC و دیزنی توافق کردند تا از یک دسامبر بازپخش فیلم را در سینماها آغاز کنند؛ این رویداد فقط به خاطر جشن گرفتن برای فیلم اصلی نیست، بلکه کارتون آن نیز مد نظر است. اولین باری نیست که دیزنی یکی از فیلم‌هایش را در سینماها بازپخش میکند، اما این بار فرق دارد و به مناسبت جشن موفقیت داستان دیو و دلبر در طی این سالهاست.

تمایل دیزنی برای معرفی Beauty and the Beast به عنوان نماینده خود در فصل جوایز کسی را متعجب نکرد، حتی اگر این فیلم درکسب جایزه ناکام بماند چیزی از ارزش‌های آن کاسته نمی‌شود.

با وجود موفقیت Beauty and the Beast، دیزنی میخواهد در سال جدید نیز همین روند را ادامه دهد تا نشان دهد این موفقیت فقط شامل اثر دیو و دلبر نخواهد بود.

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.