نویسنده: محمد مقصودی سه شنبه، 07 آذر 1396
ساعت 16:12

تام هالند خود را برای بازی در فیلم Uncharted آماده میکند

5 از 5

 طرفداران مشتاقانه در انتظار فیلم  Uncharted با بازی تام هالند هستند؛ این بازیگر خود را برای حضور در فیلم آماده میکند

 این فیلم برگرفته از سری محبوب بازی‌های ویدیویی Uncharted است؛ در سال 2009 تعدادی از بازیگران، تهیه کنندگان و نویسندگان به این پروژه پیوستند، اما هرکدام از آن‌ها به دلیل تعهدات دیگر مجبور شدند فیلم را ترک کنند، که باعث تاخیر در مراحل تولید این عنوان شد.

بازیگران مختلفی، از ناتان فیلون گرفته تا کریس پرت برای بازی نقش اصلی تحت بررسی بودند؛ فیلون حتی کمپینی در توییترخود، مبنی بر حمایت طرفداران جهت بازی او در این فیلم راه اندازی کرد.

در سال 2016، تهیه کننده‌ Stranger Things اعلام کرد کارگردانی فیلم Uncharted را که پیش درآمدی از بازی‌های ویدویی همین عنوان است، برعهده خواهد داشت.

تام هالند بازیگر Spider-Man: Homecoming اخیرا در اینستاگرام خود یک استوری قرار داد که فیلمی از بازی Uncharted را نشان میدهد، او در ادامه نوشت: « برای اهداف تحقیقی».

تحقیقات هالند خبر خوب برای طرفدرانی است، که علاقه زیادی برای دیدن قهرمان خود پس از مدت‌ها انتظار دارند، اما طرفداران باید بدانند این یک تایید رسمی برای تولید فیلم نیست.

به این ترتیب هالند نیز به لیست بازیگران فیلم اضافه شد؛ حال طرفدران باید منتظر باشند تا به زمان دقیق انتشار این فیلم پی ببرند.

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.