نویسنده: محمد مقصودی سه شنبه، 07 آذر 1396
ساعت 11:43

جرمی رنر تصویر جدیدی از خود در Avengers 4 به اشتراک گذاشت

1 از 5

 جرمی رنر بازگشته و آماده است تا در مجموعه بدون نام Avengers به ایفای نقش بپردازد.

 بسیار انتظار می‌رود که فاز سوم دنیای سینمایی مارول پایان یابد. درحالیکه بیشتر از طرفداران منتظر اولین تریلر Avengers: Infinity War هستند، استودیو مارول بر روی ساخت سری جدید این فیلم تمرکز کرده است. Avengers 4 بسیار مرموزانه کار خود را ادامه میدهد، تنها چیزی که به آن اشاره شده تولید این فیلم در آینده است.

طی تولید چهارمین فیلم Avengers، یکی از شخصیت هایی که مورد توجه بسیاری قرار گرفت، کلینت بارتون بود. رنر امروز تصویری جدید از مجموعه Avengers 4 در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت، این تصویر ماسک چشمان رنر و ژاکتی که لباسش را پوشانده است نشان میدهد.

او مشخص نکرد که در حال فیلمبرداری چه صحنه‌ ای است، اما از آنجا که او عضو اصلی انتقامجویان دنیای سینمایی مارول است، ما فقط میتوانیم امیدوار باشیم او در حال فیلمبرداری لحظه بزرگی باشد.

فیلمبرداری Avengers 4 در اواسط تابستان و سریعا بعد از پایان Avengers: Infinity War شروع شد. رنر تنها یکی از چند بازیگری است که در هر دو مجموعه حضور دارد، اما نشانه‌های اولیه میگویند او به طور خاص نقش مهمی را در فیلم بر عهده میگیرد.

در حالی که رنر و دیگر بازیگران مشغول فیلمبرداری Avengers 4 هستند، مارول خود را برای رونمایی عنوان Avengers: Infinity War آماده میکند. کوین فیگ اخیرا اعلام کرد Avengers 4 آخرین فیلم برای استودیو سینمایی مارول است، اما این بدان معنا نیست که به پایان کار استودیو مارول رسیدیم، زیرا رئیس این استودیو گفت: «ساخت بیست فیلم را بعد از عنوان انتقامجویان برنامه ریزی کرده‌ایم»، حال باید صبر کنیم و ببینیم چیزی در انتظار دنیای مارول خواهد بود.

avengers 4 jeremy renner hawkeye photo

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.