نویسنده: احسان ناخدا پنج شنبه، 26 بهمن 1396 - 12:33
0 از 5

عنوان Spyro Trilogy Remaster برای PS4 در دست ساخت قرار دارد

 Spyro Trilogy Remaster امسال برای PS4 منتشر می‌شود

طبق گفته منابع نزدیک به این پروژه، شرکت اکتیویژن هم‌اکنون مشغول ساخت ریمستر فرنچایز محبوب Spyro برای PS4 است؛ این ریمستر قرار است در ماه مارچ معرفی شود، و در اواخر سال 2018 روانه بازار گردد.

ریمستر سه‌گانه این اثر قرار است تا حد زیادی مشابه بازی موفق Crash Bandicoot N. Sane Trilogy باشد و شامل ویژگی‌هایی مثل محتوای جدید، نورپردازی، انیمیشن‌ها و کات‌سین‌های جدید و همچنین ساندترک‌های ریمستر خواهد بود. از سویی دیگر سیستم ذخیره‌سازی هم دچار تغییراتی شده است که مشابه آن را در ریمستر Crash مشاهده کرده بودیم.

طبق گفته‌ها، این ریمستر شامل سه نسخه Spyro the Dragon، Ripto's Rage و Year of the Dragon می‌شود و قرار است بعضی از محتوای نسخه اصلی در این ریمستر حذف شود.

با توجه به صحبت‌های گفته شده، Spyro Trilogy Remaster در ماه مارچ 2018 برای PS4 معرفی خواهد شد و قابلیت پشتیبانی از PS4 Pro هم همراه آن خواهد بود. یکی از منابع اشاره کرد این ریمستر در ماه سپتامبر و همزمان با 20 سالگی این فرنچایز روانه بازار خواهد شد.

با اینکه این اطلاعات بخشی از معرفی بازی نیستند، اما قرار است تا این ریمستر به مدت یکسال در انحصار PS4 باقی بماند و پس از آن و در سال 2019 برای پلتفورم‌های دیگر هم پورت شود. از آن سمت هم ظاهرا Crash Bandicoot N. Sane Trilogy شرایط مشابهی دارد و باید منتظرعرضه آن بر روی پلتفورم‌های مختلف باشیم.

Spyro the Dragon Trilogy Remastered هم‌اکنون توسط استودیو Vicarious Visions در حال توسعه است. این استودیو مسئولیت ساخت ریمستر Crash را بر عهده داشت که در نهایت توانست موفقیت زیادی را کسب نماید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.