نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 01 شهریور 1399
ساعت 12:00

تریلر لانچ Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 دو هفته قبل از انتشار

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اکتیویژن تریلر رسمی لانچ بازی Tony Haw’s Pro Skater 1 + 2 را حدود دو هفته قبل از انتشار رسمی نمایش داد.

سری بازی‌های اسکیت‌بورد Tony Haw که زمانی یکی از بزرگ‌ترین فرنچایزهای صنعت گیم بود، پس از مدت‌ها خاموشی و بی‌خبری قرار است بار دیگر به این بازار برگردد و به این ترتیب، دو بازی اول و دوم سری به صورت ریمیک یا بازسازی، در قالب Tony Haw’s Pro Skater 1 + 2 در دست ساخت قرار دارد. پیرامون این بازی که هنوز چند هفته تا عرضه فاصله دارد، اکتیویژن از حالا تریلر لانچ آن را نیز منتشر کرده که در ادامه می‌توانید تماشا کنید.

 

پیرامون این ریمیک، شخص Tony Hawk نیز از مدتی قبل درباره ساخت و عرضه این بازی صحبت‌های جالبی کرده و گفته که طرفداران سرسخت عناوین قدیمی، قطعا از نسخه ریمیک لذت خواهند برد. بازی همچنین جدای از ارتقاهای گرافیکی و فنی، موسیقی متن نوستالژیک سری را هم دارد که در کنار بازگشت چندین مسیر و ترک محبوب از عناوین قبلی، به نظر می‌رسد که می‌تواند بهترین تجربه مجموعه تونی هاک را برای طرفداران قدیمی و جدید ارائه کند.

بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 قرار است در 4 سپتامبر (14 شهریور) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر شود. در این رابطه گزارشی از دیتاماینینگ فایل‌های نسخه دمو بازی، ظاهرا به پلتفرم سوییچ هم اشاره داشته که البته چیزی به صورت رسمی تایید نشده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.