نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 31 مرداد 1399
ساعت 09:00

تریلر جدید Hitman 3 یک لوکیشن در کشور انگلیس را نمایش می دهد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در تریلر جدید Hitman 3، ایجنت 47 در یک عمارت انگلیسی به دنبال حل یک معمای قتل و از بین بردن یک هدف است.

IO Interactive اخیرا در یک خبر بحث‌برانگیز اعلام کرد که بازی در صف عرضه هیتمن 3 در پلتفرم پی‌سی، قرار است تا به صورت انحصاری زمان‌دار و برای یک سال، فقط از طریق Epic Games Store عرضه شود. این شرکت در کنار اعلام این خبر، تریلر جدیدی از بازی را هم نمایش داده است. شما در ادامه این تریلر با محوریت نمایش لوکیشن دیگری در این بازی در کشور انگلستان را مشاهده می‌کنید.

 

در تریلر جدید Hitman 3، بازیکن وارد یک عمارت انگلیسی به نام Thornbridge Manor می‌شود تا هدف مورد نظر را پیدا و از بین ببرد. با این حال این پایان کار نیست و Agent 47 جدای از دنبال کردن اهداف برای از بین بردن، حالا کارهای تحقیقی و کاراگاهی هم انجام می‌دهد. به این ترتیب بازی جدای از گیم‌پلی سنتی پیدا کردن و کشتن هدف‌ها، حالا یک بخش حل معما و کارهای تحقیقی هم به آن اضافه شده است. پیرامون این تحولات، نیک پرایس سرپرست نویسندگان بازی گفته که مراحل در Hitman 3، حالا ساختار بسیار پیچیده‌تری پیدا کردند که این شامل آیتم‌های قابل جابجایی، تعداد زیادی کاراکتر NPC که می‌توان با آن‌ها تعامل داشت و ... است. در این مرحله به خصوص که نمایش پیدا کرد، بازیکن برای حل معما چندین روش مختلف را می‌تواند امتحان کند و البته هر کدام از اعضای خانواده نیز می‌توانند مظنون باشند. همچنین براساس تصمیم‌ها و نوع بازی، نتیجه نهایی نیز می‌تواند کاملا متفاوت باشد.

بازی Hitman 3 در سال 2021 برای پلی‌استیشن 4 و 5، ایکس‌باکس وان و سری ایکس، گوگل استیدیا و پی‌سی (فقط از طریق فروشگاه اپیک به مدت یک سال) منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.