نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 25 شهریور 1399
ساعت 15:00

Tony Hawk’s Pro Skater 1 and 2 یک رکورد فروش در سری به دست آورد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یک گزارش نشان می‌دهد که Tony Hawk’s Pro Skater 1 and 2 زودتر از هر بازی دیگری در این سری، به فروش یک میلیون نسخه رسیده است.

بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 and 2 که حدود یک هفته پیش عرضه شد، نسخه ریمیک بازی‌های کلاسیک اول و دوم سری Tony Hawk’s Pro Skater است که توسط Vicarious Visions و اکتیویژن تولید و منتشر شد. این بازی از زمان انتشار تاکنون شاهد نقدهای بسیار خوبی بوده و این موضوع با توجه به گزارش جدید اکتیویژن، نشان دهنده این است که بازی در میان طرفداران نیز موفق بوده است. با توجه به پست جدید حساب کاربری رسمی Activision Blizzard، این بازی زودتر از هر نسخه دیگری در این مجموعه موفق شده تا به فروش یک میلیون نسخه‌ای دست پیدا کند، و به این ترتیب رکورد سریع‌ترین فروش در بین بازی‌های سری Tony Hawk را به خودش اختصاص داده است.

جدای از این گزارش، Tony Hawk’s Pro Skater 1 and 2 در آمارهای دیگر که در هفته گذشته منتشر شدند نیز نشان از عملکرد عالی در زمینه فروش در کشورهایی نظیر بریتانیا داشت، و به دست آوردن این رکورد چندان هم برای این بازی، که نقدهای بسیار خوبی را دریافت و کیفیت ساخت عالی از خود نشان داده عجیب نیست. با در نظر گرفتن این موفقیت، به نظر می‌رسد که Vicarious Visions حالا این فرصت را پیدا می‌کند که دیگر بازی‌های این سری نظیر نسخه‌های سوم و چهارم، و همچنین Tony Hawk’s Underground 1 و 2 را هم بازسازی کند.

بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 and 2 درحال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی (فقط از طریق فروشگاه اپیک گیمز) در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.