نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 25 شهریور 1399
ساعت 18:00

Marvel’s Avengers همچنان در صدر جدول فروش در بریتانیا قرار دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گزارش اخیر از عملکرد بازی‌ها در جدول فروش هفتگی بریتانیا، نشان می‌دهد که بازی Marvel’s Avengers همچنان در صدر این جدول قرار دارد.

گزارش هفتگی از بازی‌های پرفروش در بازار بریتانیا، نشان می‌دهد که Marvel’s Avengers علیرغم عرضه چند بازی خوب همچنان موقعیت خود را در جایگاه نخست حفظ کرده است. در ادامه همین گزارش، به این نکته هم اشاره شده که فروش بازی‌های آنلاین به نسبت هفته قبل 60 درصد کاهش داشته است. در هر صورت پس از بازی اونجرز، Tony Hawk’s Pro Skater 1 and 2 نسخه ریمیک دو عنوان اول همین سری توسط Vicarious Visions در جایگاه دوم قرار دارد، که عملکرد بسیار خوبی محسوب می‌شود. پیرامون Tony Hawk’s Pro Skater 1 and 2، اخیرا فاش شد که این بازی سریع‌تر از هر بازی دیگر در تاریخ این سری به فروش یک میلیونی رسیده است.

در رتبه سوم، Animal Crossing: New Horizons دیده می‌شود که پس از گذشت ماه‌ها از عرضه اولیه، هنوز جایگاه خود در جدول هفتگی را حفظ کرده و حالا به نسبت هفته گذشته، یک رتبه هم بالا آمده است. پس از این بازی، Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning در جایگاه چهارم و Mario Kart 8: Deluxe نیز در رتبه پنجم قرار گرفته است. شما در ادامه لیست 10 بازی پرفروش هفته اخیر منتهی به 12 سپتامبر (22 شهریور) در بازار بریتانیا را مشاهده می‌کنید.

  1. Marvel’s Avengers
  2. Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2
  3. Animal Crossing: New Horizons
  4. Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning
  5. Mario Kart 8: Deluxe
  6. Minecraft Dungeons
  7. Minecraft: Nintendo Switch Edition
  8. NBA 2K21
  9. Grand Theft Auto 5
  10. Ring Fit Adventure
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.