نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 30 مهر 1397
ساعت 09:00

Last of Us 2 و سایر بازی‌های بزرگ سونی به پولیش بیشتری نیاز دارند

5 از 5

سونی می‌گوید استودیوها به سختی مشغول پولیش کردن Last of Us 2، Death Stranding و سایر انحصاری‌های بزرگ PS4 هستند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ حتی با وجود بازی‌های بسیار بزرگ و رکورد شکنی مثل God of War و Spider-Man که در ماه‌های اخیر عرضه شدند، پلی‌استیشن 4 سونی در ماه‌های آینده نیز میزبان تعدادی دیگر از انحصاری‌های بزرگ خواهد بود. در این ارتباط، اخیرا مشخص شد که انحصاری بعدی سونی یعنی Days Gone با دو ماه تاخیر، حالادر اردیبهشت سال بعد عرضه می‌شود و این دو ماه، فرصت بیشتری به استودیو Bend می‌دهد تا بازی را بیشتر پولیش کنند. ما درباره بازی Dreams نیز می‌دانیم که قرار است مثل Days Gone در سال ۲۰۱۹ عرضه شود.

با این حال، بازی‌هایی نظیر The Last of Us Part 2، Death Stranding یا Ghost of Tsushima در چه مرحله‌ای قرار دارند؟ سونی اخیرا در جریان پستی در وبلاگ پلی‌استیشن، اشاره کرده که این عناوین در حال حاضر به «پولیش» بیشتری احتیاج دارند و به همین خاطر، هنوز آماده اعلام تاریخ عرضه نیستند.

ما می‌دانیم که بسیاری از شما می‌خواهید جزئیات بیشتری از عناوین اصلی موردانتظار، نظیر بتای بازی دریمز، Blood & Truth، Death Stranding، Ghost of Tsushima و The Last of Us: Part II بدانید. درحال حاضر استودیوها به سختی مشغول پولیش کردن این عناوین حماسی PS4 هستند، اما ما هنوز آماده نیستیم تا درباره تاریخ عرضه آن‌ها صحبت کنیم. زمانی که چنین امکانی فراهم شد، طرفداران زودتر از همه از این موضوع مطلع می‌شوند.

نکته جالب در این پست، اشاره به موضوع پولیش شدن این بازی‌ها بود. گفتنی است که مفهوم پولیش کردن در فرایند ساخت یک بازی، معمولا به معنای آن است که بیشتر مراحل توسعه بازی انجام شده و سازندگان، در مرحله کنترل کیفیت و اعمال تغییرات احتمالی قرار دارند. در صورت درست بودن این فرضیه و کامل شدن فرایند ساخت ورژن‌های اولیه و کامل این بازی‌ها، احتمالا بعید نیست که شاهد عرضه این انحصاری‌ها در سال ۲۰۱۹ باشیم.

پیرامون Dreams نیز اخیرا مدیا مولکول اعلام کرده بود که مایل است در همین سال ۲۰۱۸، دوره بتای این بازی را برگزار کند. غیر از این بازی که عرضه آن در سال ۲۰۱۹ تایید شده، سونی هنوز آماده اعلام تاریخ عرضه برای سه بازی دیگر نیست. با در نظر گرفتن لغو رویداد PSX 2018، طرفداران ممکن است در رویدادهایی نظیر رویداد پاریس یا The Game Awards، اطلاعات بیشتری را از این سه بازی دریافت کنند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.