نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 03 آذر 1397
ساعت 13:00

مایکروسافت Crackdown را به عنوان یکی از سری‌های محوری خودش می‌خواهد

1 از 5

مایکروسافت امیدوار است که با Crackdown 3، این سری به یکی از مجموعه بازی‌های اصلی کمپانی تبدیل شود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Crackdown 3 حدود ۵ سال از زمانی که اولین بار معرفی شد، و حدود ۱۰ سال بعد از آخرین بازی منتشر شده از این سری، قرار است حدود دو ماه دیگر برای ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ منتشر شود. با در نظر گرفتن چنین فواصلی میان عرضه بازی‌های این سری، برخی طرفداران نگران هستند که بعد از نسخه سوم، آیا ممکن است برای بازی بعدی این سری باز هم یک دهه صبر پیشه کنند؟ مایکروسافت به تازگی به این پرسش جواب منفی داده است.

اخیرا Joseph Staten، نویسنده و کارگردان خلاق بازی Crackdown 3، در مصاحبه‌ای تازه به این نکته اشاره کرده که این خواست وجود دارد تا سری Crackdown، به یکی از فرنچایزهای اصلی و محوری مایکروسافت در کنار Halo، Gears of War و Forza مبدل شود. به گفته او برای این کار، سری Crackdown بایستی چنین جایگاهی را خودش برای خود به دست بیاورد و این امید وجود دارد که Crackdown 3 این کار را انجام بدهد.

هر بازی که توسط استودیوهای مایکروسافت ساخته می‌شود ... چنین امیدواری وجود دارد، این یک رویایی هست که برای همه عناوینی که منتشر می‌کنیم وجود دارد. بعضی بازی‌ها موفق می‌شوند که این جایگاه ویژه را به دست بیاورند و بعضی دیگر هم موفق نمی‌شوند. ما همیشه امیدواریم که هر بازی که عرضه می‌کنیم، تبدیل به فرنچایز بزرگ بعدی ما شود. ولی مدلی که ما برای این موفقیت تعریف می‌کنیم، این هست که آن بازی باید خودش جایگاه خود را به دست بیاورد. این مثل این نیست که نتیجه قطعی و از قبل مشخصی مطرح باشد. ما فکر می‌کنیم که Crackdown ظرفیت‌های خیلی زیادی در خودش دارد، بازی واقعا جذابی است و امیدواریم که طرفداران دوستش داشته باشند.

در مجموع باید گفت که بعد از ۵ سال ساخت یک بازی که در طول این دوره، چند استودیو مختلف هم روی آن کار کرده‌اند، این امیدواری وجود دارد که این همه هزینه و صبر برای Crackdown 3 ارزش رسیدن به جایگاهی که مایکروسافت برای این سری مدنظر دارد را داشته باشد. در دیگر گزارش‌ها، اخیرا این موضوع هم تایید شده که این بازی فاقد هر مدلی از خریدهای درون برنامه‌ای و حتی لوت‌باکس است که می‌تواند خبری خوش برای بازیکنانی باشد، که مایل هستند پیشرفت در بازی مبتنی بر تجربه گیم‌پلی و دنبال کردن داستان باشد.

بازی «کرک‌داون 3» قرار است در روز ۱۵ فوریه ۲۰۱۹ (۲۶ بهمن) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.