نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 29 آذر 1397
ساعت 18:00

بازی Fro Honor در سال ۲۰۱۹ چهار قهرمان جدید دریافت می‌کند

5 از 5

شرکت یوبی‌سافت از برنامه‌های خود برای سال آینده بازی For Honor رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سال ۲۰۱۹ برای بازی For Honor که توسط شرکت یوبی‌سافت Year of the Harbinger نام گذاری شده، سال شلوغی به نظر می‌رسد و پر از رویداد‌ها و محتویات جدید است. اول از همه شرکت یوبی‌سافت قول داده است که در سال جدید، چهار قهرمان دیگر برای بازی معرفی کند؛ هر یک از این چهار قهرمان به یکی از گروه‌های شوالیه، سامورایی‌، واکینگ و وو لین تعلق دارند و قرار است در هر یک از فصل‌های آینده بازی که چندین ماه طول خواهد کشید، در دسترس قرار گیرند. فصل اول بازی For Honor در سال ۲۰۱۹ میلادی که Vortiger نام گذاری شده، قرار است از تاریخ ۱۱ام بهمن‌ماه ۹۷ (۳۱ ژانویه ۲۰۱۹) آغاز شود و یک قهرمان جدید برای گروه شوالیه در کنار یک نقشه جدید به بازی اضافه کند. فصل‌های آینده بازی نیز همین روند را در پیش خواهند گرفت که شما می‌توانید تصویر مربوط به آن را ادامه مشاهده نمایید:

for honor year 3 roadmap art 1

طبق معمول سال‌های گذشته، آغاز سال جدید به معنی معرفی سیزن پس جدید برای بازی For Honor است. سیزن پس سال سوم بازی هم‌اکنون با قیمتی معادل ۳۰ دلار در دسترس قرار دارد و محتویاتی همانند سیزن پس‌ دو سال گذشته ارائه می‌دهد؛ یک هفته دسترسی زودتر به تمامی قهرمان‌های جدید، برخورداری ۳۰ روزه از Champion Status، تعداد پنج صندوق Scavenger و در نهایت، افکت‌های Thunderbolt و Frightening ویژه برای قهرمان‌های بازی. در این میان، گفتنی است که تمامی نقشه‌های آینده بازی به صورت رایگان در دسترس تمامی بازیکنان قرار خواهد گرفت. همچنین بازیکنانی که سیزن پس بازی را ندارند، همچنان می‌توانند هر کدام از قهرمان‌های جدید را با پرداخت ۱۵ هزار استیل یا پول داخل بازی، خریداری کرده و به لیست قهرمان‌های خود اضافه کنند.

در پایان شرکت یوبی‌سافت از نسخه کامل یا همان Complete Edition بازی For Honor برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی رونمایی کرد که ۱۱۰ دلار قیمت دارد و شامل بازی اصلی در کنار محتویات سال اول، دوم (Marching Fire) و همچنین سال سوم می‌شود. 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.