نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 19 دی 1397
ساعت 17:00

عرضه بازی Tropico 6 با تاخیر مواجه گردید

5 از 5

Kalypso Media اعلام کرده که بازی Tropico 6 با تاخیری چند ماهه وارد بازار می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی فاش شده که Tropico 6، بازی استراتژیکی مدیریت و حکومت بر یک جزیره، قرار است حالا با کمی تاخیر نسبت به موعد عرضه قبلی خودش وارد بازار شود. این خبر که توسط سازنده بازی یعنی Kalypso Media منتشر شده، فاش می‌کند که طرفداران برای ورود به جزیره و شروع شهرسازی و حکومت بر آن محل، باید چند ماه دیگر هم صبر کنند.

براساس اطلاعیه Kalypso Media، بازی Tropico 6 «حالا در حال تبدیل شدن به یک بازی بسیار بزرگ است» با این حال سازندگان، تصمیم گرفتند تا برای هرچه بهتر کردن آن، زمان بیشتری را برای ارتقا بازی اختصاص دهند. به این ترتیب، بازی قرار است برای پولیش بیشتر و دریافت بهبودها و ارتقاهای اضافی، کمی با تاخیر و حالا در روز ۲۹ مارس (۹ فروردین) برای پلتفرم‌های ویندوز، مک و لینوکس منتشر شود. گفتنی است که این اولین بار نیست که Tropico 6 با تاخیر در عرضه مواجه می‌شود؛ درواقع این بازی که ابتدا در سال ۲۰۱۷ معرفی شده بود، قرار بود در سال ۲۰۱۸ عرضه شود که در آن زمان، اعلام شده بود بازی با یک تاخیر یک ساله در ماه جاری میلادی در سال ۲۰۱۹ عرضه می‌گردد. با توجه به این اطلاعیه جدید، حالا طرفداران باید چند هفته دیگر هم برای تجربه بازی صبر کنند.

به عنوان توضیحات بیشتر، سایمون هلویگ (Simon Hellwig) به عنوان مالک و مدیر گروه Kalypso Media نیز در قالب یک «نامه عمومی» به جامعه طرفداران بازی، به موضوع تاخیر در عرضه اشاره داشته است. او در ابتدای این پیام، به اولین بازی سری Tropico در سال ۲۰۰۱ پرداخته که توسط PopTop و Take Two ساخته شده بود و در بخشی دیگر، گفت که گرچه از تجربه Tropico 6 در فصل تعطیلات لذت برده، ولی این بازی در حدی کافی نبود که بخواهد دوستش داشته باشد. به این ترتیب این زمان اضافی، فرصتی برای سازندگان است تا نه فقط ایده‌های شخصی او را در بازی اعمال کنند، بلکه این فرصت فراهم شود تا از هزاران بازخورد دریافت شده از بازیکنان در دوره بتای بازی هم استفاده شود. به طور مشخص، در این پست به کار روی ویژگی‌هایی نظیر pathfinding، یک بخش چندنفره قدرتمندتر، و همچنین یک شبیه‌سازی همه‌جانبه‌گرا تر در بخش اقتصادی اشاره شده است.

هلویگ همچنین در یک بخش دیگر از صحبت‌هایش، گفته که درصورتی که بازیکنان Tropico 6 را تا روز ۱۰ ژانویه (۲۰ دی) پیش‌خرید کرده باشند، اولین بسته الحاقی بازی که در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شود را به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

بازی Tropico 6 قرار است در تاریخ ۲۹ مارس (۹ فروردین) برای پلتفرم‌های ویندوز، مک و لینوکس منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.