نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 15 اسفند 1397
ساعت 22:30

یک کلاه، عنوان فرانچایز God of War را تعیین کرد

تعیین کننده عنوان فرانچایز God of War، یک کلاه بود!

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ God of War عنوان یکی از فرانچایزهای محبوب و انحصاری کنسول پلی‌استیشن شرکت سونی است که اشتیاق هر بازیکنی را برآورده می‌کند. جدیدترین عنوان این مجموعه بازی، در سال 2018 برای PS4 عرضه و در آن، سازندگان به روایت فصل جدیدی از داستان زندگی قهرمان این فرانچایز، یعنی کریتوس و پسرش آتریوس پرداختند؛ روایتی که کنجکاوی هر بازیکنی را جهت ادامه داستان و پی بردن به اسرار آن را بر می‌انگیزد؛ اما بنظر می‌رسد که پایان داستان این بازی، پایانی بر اسرار این فرانچایز نیست.

اخیراً «کوری بارلوگ» (Cory Barlog) در واکنش به تمایل استودیوی سازنده فیلم «Back to the Future» جهت تغییر عنوان آن به «Space Man From Pluto»، توییتی را ارسال و به انتقاد از آن‌ها پرداخت؛ مدت زمان اندکی پس از ارسال انتقادات بارلوگ، «دیوید جف» (David Jaffe) توییتی را ارسال و اعلام نمود که در زمان انتخاب نامی برای فرانچایز God of War، دو نام دیگر «Dark Odyssey» و «At the Hands of the Gods» را هم مد نظر داشته‌اند و چون قادر نبوده‌اند که یکی از این سه نام را انتخاب کنند، آن‌ها را برروی سه تکه کاغذ نوشته و به درون کلاهی انداخته‌اند و بصورت تصادفی یکی از آن‌ها را از کلاه بیرون کشیده‌اند؛ برروی کاغذی که از درون کلاه خارج شد، عنوان God of War نوشته شده بود. جف در توییت خود اعلام نمود:

در حقیقت سه عنوان را برای این فرانچایز در نظر داشتیم: GOD OF WAR، DARK ODYSSEY و AT THE HANDS OF THE GODS؛ هر یک از این اسامی را برروی تکه‌های کاغذی نوشتیم و به درون کلاهی انداختیم و بصورت تصادفی یکی از آن‌ها را بیرون آوردیم؛ برروی کاغذ، عنوان God of War نوشته شده بود.

بارلوگ همچنین اعلام نمود که او تمایل داشته این فرانچایز، «Angry Man from War Nation of Sparta» نامگذاری شود که با توجه به روحیات کریتوس، بنظر می‌رسد این عنوان هم نام مناسبی برای این مجموعه بازی بوده است.

بازی God of War هم اکنون بصورت انحصاری برای پلتفرم PS4 در دسترس است؛ این عنوان در نقد و بررسی بازی‌مگ، امتیاز 10 از 10 را بدست آورد؛ فردین باقریان در مورد این بازی نوشت:

داستان زیبا و پرکشش این بازی در کنار گیم‌پلی بسیار جذاب و مدرنیته شده، گرافیک هنری و تکنیکی، صداگذاری و صداپیشگی‌های بی‌نقص، همگی این عنوان را به یک اثر هنری و به یاد ماندنی تبدیل کردند. همراه بودن در هر ثانیه با کریتوسی که در گذشته به کشتن خدایان یونان مشغول بود، اما اکنون گاها حتی نمی‌داند چگونه به تربیت فرزند خود بپردازد، بیش از هر زمان دیگری شما را به این کاراکتر نزدیک خواهد کرد.

فرشاد | اخبار | 06/03/2019
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.