نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 01 فروردين 1398
ساعت 09:00

عرضه‌ی عناوین انحصاری استودیوی کوانتیک دریم برای PC

عرضه‌ی بازی Detroit: Become Human برای پلتفرم PC

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ از زمانی که فروشگاه اپیک گیمز کار خود را با عرضه‌ی عناوین PC آغاز نمود، شاهد حضور فرانچایزهای بزرگی در این فروشگاه بوده‌ایم؛ فرانچایزهایی نظیر Hades ،The Division 2 و Metro Exodus. امروز هم سه عنوان بزرگ دیگر به فروشگاه اپیک گیمز اضافه شدند که عبارتند از Detroit: Become Human ،Beyond: Two Souls و Heavy Rain که همگی آن‌ها پیش از این، توسط استودیوی «کوانتیک دریم» (Quantic Dream)، بطور انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن ساخته شده بودند اما اکنون به طریقی، قابلیت پورتشان برای پلتفرم PC امکان‌پذیر شده است.

براساس اعلام کوانتیک دریم و اپیک گیمز، نسخه‌ی PC بازی‌های گفته شده، تا پایان سال جاری میلادی، بصورت انحصاری به مدت یکسال، از طریق فروشگاه اپیک گیمز در دسترس بازیکنان قرار خواهند گرفت.

Guillaume de Fondaumiere به عنوان یکی از مدیران استودیوی کوانتیک، در ارتباط با عرضه‌ی عناوین انحصاری پلتفرم پلی‌استیشن برای سایر پلتفرم‌ها اعلام کرد:

بابت 12 سال همکاری که با شرکت سونی داشتیم، بسیار از آن‌ها قدردانی می‌کنیم؛ آن‌ها به ما اجازه دادند تا دست به خلق و تولید هر چیزی که دوست داریم بزنیم. اکنون استودیوی ما قادر است تا عناوین خود را برای طیف وسیع‌تری از بازیکنان عرضه کند تا از آن‌ها لذت ببرند.

«استیو آلیسون» (Steve Allison) به عنوان رئیس فروشگاه اپیک گیمز هم اعلام کرد:

فروشگاه ما از حضور عناوین بزرگ و محبوب استودیویی چون کوانتیک، بسیار هیجان‌زده است. عناوین آن‌ها براستی جزو پیشگامان سبک داستانی روایی محسوب شده و در مورد تصمیم عرضه‌ی عناوینشان برای سایر پلتفرم‌ها، ما خوشحالیم که به عنوان اولین قدم، فروشگاه ما را انتخاب کرده‌اند.

عناوین Heavy Rain ،Beyond: Two Souls و Detroit: Become Human تا اواخر سال جاری میلادی برای پلتفرم PC عرضه خواهند شد؛ عرضه‌ی این عناوین به مدت یکسال در انحصار فروشگاه اپیک گیمز قرار خواهد داشت.

فرشاد | اخبار | 21/03/2019
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.