نویسنده: عرفان رحیمی صادق پنج شنبه، 11 مهر 1398
ساعت 13:43

کاربران جدید Game Pass میتوانند ۶ ماه عضویت ویژه Spotify کسب کنند

5 از 5

سرویس اشتراکی Xbox Game Pass در حال حاضر یکی از ارزشمند‌ترین سرویس‌های عضویتی به حساب می‌آید. با در دسترس قرار داشتن آن روی دو پلتفرم مختلف اعم از ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی، کلیدی‌ترین و مهم‌ترین سرویس اشتراکی شرکت مایکروسافت محسوب می‌شود که گاهی اوقات هم می‌توان آن را روی پلتفرم‌های بیشتری هم تصور کرد. مایکروسافت با استفاده از این سرویس تا به حال به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده چرا که برخی از بزرگ‌ترین و بهترین عناوین فرست پارتی و انحصاری خود را در روز عرضه، هم زمان با انتشار جهانی روی این سرویس هم در دسترس قرار داده که شاید عنوان Gears 5 نمونه بارزی برای این موضوع محسوب شود. اما ارزش این سرویس قرار است از این هم بیشتر شود، مخصوصا اگر شما هم مثل من طرفدار موسیقی هستید.

موضوع از این قرار است که برای مدتی محدود، کاربران تازه‌‌ای که با اکانت‌های آمریکا و بریتانیا برای اولین بار اقدام به تهیه کردن عضویت سرویس Game Pass Ultimate روی پلتفرم ایکس‌باکس وان یا بتای رایانه‌های شخصی کنند، ۶ ماه عضویت Premium برای Spotify دریافت خواهند کرد که نسخه‌ی بدون تبلیغاتِ این سرویس است. همچنین قیمت تهیه‌ی Game Pass Ultimate هنوز هم ۱ دلار است که خودش یک فرصت ویژه و استثنایی محسوب می‌شود.

این پیشنهاد ویژه تا تاریخ ۱ آوریل ۲۰۲۰ میلادی برابر با ۱۲ فروردین ماه سال ۹۹ شمسی ادامه خواهد داشت. ظاهرا برای استفاده از این سرویس فقط باید عضو تازه سرویس Game Pass باشید چرا که در غیر این صورت فرصت استفاده از این پیشنهاد ویژه را نخواهید داشت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.