نویسنده: عرفان رحیمی صادق یکشنبه، 14 مهر 1398
ساعت 15:58

حافظه‌ی SSD در PS5 می‌تواند گره گشای سازندگان باشد

0 از 5

به لطف تغییر و تحولات بزرگی که در سخت افزار کنسول‌های نسل بعد به وجود خواهد آمد، نحوه‌ی ساخت و توسعه بازی‌ها نیز دچار تحول خواهد شد. از زمانی که مشخصات اولیه کنسول‌های نسل بعد اعلام شد، کاهش پیدا کردن زمان بارگذاری بازی‌ها یکی از پربحث‌ترین ویژگی‌ها بوده است. اما حقیقت این است که کاربرد و مزیت‌های حافظه SSD بسیار بیشتر از این خواهد بود.

Renaud Charpentier، توسعه دهنده‌ی استودیوی Tower Five، در مصاحبه جدید خود درمورد حافظه‌ی SSD در PS5 صحبت کرد و این که چه تاثیری روی بازی‌ها می‌تواند داشته باشد. وی در این زمینه گفت:

شما سریعا متوجه می‌شوید که بارگذاری‌های Lornsword بسیار کوتاه است، حتی روی کنسول‌های نسل فعلی. ما عقیده داریم که وقتی در یک مسیر قرار دارید، باید از همه‌ی تجربیات موجود استفاده کنید.

SSD در این زمینه کمک‌های زیادی خواهد کرد، مخصوصا در بازی‌های سنگین و حجیم، اما احتمالا روی چیزهایی که به مرور زمان امکان پذیر خواهند شد نیز تاثیر گذار خواهد بود. این باعث بازگشایی موقعیت‌های پیچیده زیادی خواهد شد و دنیاهای غنی‌تری در بازی‌ها به وجود خواهد آورد. بنابراین کار کردن با آن بسیار لذت بخش است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.