نویسنده: عرفان رحیمی صادق سه شنبه، 16 مهر 1398
ساعت 12:50

Marvel's Avengers بخش co-op محلی نخواهد داشت

0 از 5

Avengerها اوایل سال آینده میلادی در عنوان Marvel's Avengers توسط شرکت Square Enix به دست بازی‌بازان روی کنسول‌های ویدیویی خواهند رسید تا قهرمانان کامیک بوک وارد دنیایی جدید شوند. امروز متوجه شدیم که اگرچه محتویات بسیار زیادی در بخش آنلاین برای بازی کردن در اختیار مردم قرار خواهد گرفت، اما انتظار وجود محتویات آنچنان زیادی نباید در حالت آفلاین داشته باشید. در حالی که بخش کمپین این بازی قرار است حدود ۱۲ ساعت گیم پلی در اختیار بازی‌بازان قرار دهد، اماظاهرا مردم باید به تنهایی این بخش را انجام دهند.

Scot Amos، مدیر عامل استودیوی Crystal Dynamics، در نمایشی که این بازی در رویداد کامیک کان نیویورک داشت، درمورد چند ویژگی این بازی صحبت کرد. زمانی که بحث به سمت ویژگی‌های مولتی پلیر این بازی کشیده شد، او تایید کرد که هیچ بخش co-op محلی در زمان عرضه در این بازی وجود نخواهد داشت.

با توجه به این که قهرمان‌ها و شخصیت‌های زیادی برای بازی کردن در این عنوان حضور دارند، وجود بخش co-op آفلاین یکی از بخش‌های مورد انتظار در آن بود که متاسفانه ظاهرا خبری از این ویژگی نیست. اما از طرفی دیگر جای نگرانی نیست، چرا که Marvel's Avengers در بخش مولتی پلیر خود می‌تواند شما را به خوبی سرگرم نگه دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.