نویسنده: عرفان رحیمی صادق چهارشنبه، 24 مهر 1398
ساعت 11:24

بخش Photo Mode به بازی Control اضافه شد

0 از 5

عنوان اکشن Control اثر استودیوی Remedy Entertainment تا به حال به خوبی توسط این استودیو پشتیبانی شده و دائما بهبودها و ویژگی‌های جدیدی دریافت کرده است. این بازی در حقیقت ترکیبی از تمام ایده‌ها و ویژگی‌های عناوین و بازی‌های گذشته این استودیو است که با در اختیار گرفتن نکات مثبت هر یک از آن‌ها تجربه‌ای فراموش نشدنی در اختیار بازی‌بازان قرار داده است. همانطور که این بازی تا به حال توسط سازندگان خود حمایت شده، Remedy سعی دارد این روند را همچنان حفظ کند و ویژگی‌های جدید رایگان بیشتری به این بازی اضافه کند.

همانطور که در وبلاگ رسمی پلی‌استیشن اعلام شده است، بخش Photo Mode امروز به این بازی اضافه خواهد شد که به شما اجازه می‌دهد از محیط‌های سورئال این بازی عکس بگیرید، فیلتر‌های مختلف روی آن‌ها بگذارید و یا اصلاحشان کنید. پس از این، ما تا پایان سال جاری بخش دیگری از این بازی دریافت می‌کنیم به اسم Expeditions Mode که یک آپدیت رایگان جدید است که شما را وارد مراحل چالش برانگیز متعددی می‌کند و شما را مجبور می‌کند با آن‌ها مبارزه کنید. به جز این، اطلاعات خاص دیگری در این زمینه هنوز منتشر نشده است تا بدانیم جزئیات این بخش چیست. 

عنوان Control در حال حاضر در دسترس قرار دارد، بخش Photo Mode تا پایان امروز به آن اضافه می‌شود و بخش Expeditions نیز تا ماه دسامبر به این بازی اضافه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.