نویسنده: عرفان رحیمی صادق دوشنبه، 29 مهر 1398
ساعت 11:56

اکثر کاربران Game Pass کاملا فعال هستند و روزانه بازی می‌کنند

0 از 5

یکی از امکانات کاربردی و بسیار خوبی که مایکروسافت در نسل هشتم برای کاربران فراهم آورد، سرویس اشتراکی Game Pass بود که واقعا اولین سرویس اشتراکی بازی‌های رایانه‌ای بود که توسط یک دارنده پلتفرم هدایت می‌شد که گفتن این که آیا برای شرکت خود نتیجه بخش بوده است یا خیر، کار ساده و راحتی نیست. 

Agostino Simonetta، یکی از مدیران برند ایکس‌باکس، یک سری اطلاعات جدید درمورد این سرویس منتشر کرده است. به نظر می‌رسد آن عده از کسانی که عضو این سرویس هستند، حدودا ۴۰ درصد بیشتر از میانگین بقیه بازی می‌کنند اما فعالیت‌های آن‌ها فقط محدود به این چرخه نیست، چرا که در حقیقت این افراد وارد فروشگاه‌های مختلف نیز می‌شوند و بازی‌هایی را می‌خرند که هم ممکن است روی این سرویس وجود داشته باشند و هم ممکن است وجود نداشته باشند. Simonetta درمورد این موضوع چنین گفت که:

کسانی که به این سرویس عضویتی ملحق می‌شوند، بسیار بیشتر با بازی‌ها در تعامل هستند. خب آن‌ها بازی‌های رایگان زیادی برای بازی کردن در اختیار دارند اما در واقع با بازی‌هایی که خارج از این سرویس قرار دارند نیز در تعامل هستند. آن‌ها بیرون از این سرویس نیز وارد فروشگاه‌ها می‌شوند و نسبت به زمانی که هنوز عضو این سرویس نشده بودند، بازی‌های بیشتری می‌خرند.

در حال حاضر Game Pass یکی از ارزشمندترین سرویس‌های موجود برای کاربران است که در ازای پرداخت یک مبلغ بسیار کم، به بیش از ۱۰۰ بازی مختلف دسترسی پیدا می‌کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.