نویسنده: عرفان رحیمی صادق پنج شنبه، 02 آبان 1398
ساعت 11:31

همه دستگاه‌های پیش فروش شده Stadia در زمان عرضه به فروش نمی‌رسند

0 از 5

کنسول استریم کننده‌ی شرکت گوگل تا مدتی دیگر از راه خواهد رسید. این دستگاه یک سرویس مهم و برجسته با خودش به همراه دارد که می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در آینده‌ی صنعت بازی‌های ویدیویی ایفا کند و یا این که می‌تواند در نهایت به عنوان یک تجربه شکست خورده به فعالیت خودش خاتمه دهد. هر کدام از این‌ها که باشد، به نظر می‌رسد که گوگل در بازاریابی و رساندن این کنسول به دست مشتریان واقعا مشکل دارد. این کنسول از یک سری مشکلات دیگر نیز رنج می‌برد که به عنوان مثال می‌توان به این اشاره کرد که ما هنوز دقیقا به طور واضح و شفاف نمی‌دانیم این کنسول چیست و یا این که کنترلر بی سیم این کنسول در زمان عرضه، بی سیم نخواهد بود که هنوز هم که هنوز است، معنی آن را متوجه نشده‌ایم و اکنون یک مورد عجیب دیگر نیز به این کنسول اضافه شده که اعلام می‌کند عرضه Stadia در واقع ممکن است به دست همه کاربران نرسد.

بر اساس گزارش The Verge، ظاهرا گوگل قصد دارد این کنسول را به ترتیب اولویت ثبت سفارش آن‌ها به کاربران تحویل دهد که به این معنی است که تمام کسانی که این دستگاه را پیش خرید کرده‌اند، در روز اول عرضه به آن دسترسی پیدا نخواهند کرد و برخی دیگر نیز مدتی بعد به آن دست پیدا می‌کنند.

این که چه مشکلی وجود دارد، مشخص نیست و این که بقیه افراد چه زمانی باید انتظار این را داشته باشند که کنسولی که پیش خرید کرده‌اند به دستشان برسد، مشخص نیست. باید بیشتر صبر کنیم اما فراموش نکنید که این کنسول از طرف یک غول مدیا در حال عرضه شدن است و امیدواریم این بار آن‌ها در زمینه بازی‌های رایانه‌ای موفق عمل کنند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.