نویسنده: عرفان رحیمی صادق چهارشنبه، 08 آبان 1398
ساعت 12:56

تا کنون 102.8 میلیون دستگاه PS4 به سراسر دنیا ارسال شده است

0 از 5

شرکت سونی در گزارش مالی اخیر خود تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۹ آمار جدیدی از تعداد نسخه‌های ارسال شده‌ی PS4 به سراسر دنیا اعلام کرده است. این کنسول تا به حال توانسته ۱۰۲.۸ میلیون دستگاه تا این تاریخ به سراسر دنیا ارسال کند. این آمار باعث قرار گرفتن PS4 به عنوان دومین کنسول خانگی پرفروش کل تاریخ پس از PS2 می‌شود که ۱۵۵ میلیون دستگاه فروش کرده بود.

در طی این سه ماهه مالی که گذشت، ۲.۸ میلیون دستگاه PS4 به سراسر دنیا ارسال شد که در مدت مشابه در سال قبل ۳.۹ میلیون دستگاه بوده است. تعداد کاربران شبکه پلی‌استیشن پلاس نیز تا به حال درمجموع ۳۶.۹ میلیون نفر بوده است که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته که ۳۴.۳ میلیون نفر بود، افزایش پیدا کرده است. همچنین این شرکت اعلام کرد که فروش بازی‌های آن‌ها نیز روی این کنسول ۶۱.۳ میلیون نسخه بوده است که ۳۷ درصد از آن‌ها به صورت دیجیتالی بوده است.

علاوه بر این، پیشبینی سونی از فروش تعداد PS4 در سال جاری میلادی نیز در حال به وقوع پیوستن است. آن‌ها پیش بینی کرده بودند که می‌توانند ۱۵ میلیون دستگاه PS4 در این مدت به فروش برسانند که ۱۳.۵ میلیون دستگاه از آن تا به حال عملی شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.