نویسنده: عرفان رحیمی صادق سه شنبه، 05 آذر 1398
ساعت 12:11

بازی‌های بیشتری در سال ۲۰۲۰ تاخیر خواهند خورد

0 از 5

در طی ماه اخیر خبر تاخیر خوردن بازی‌های زیادی را شنیده‌ایم که از اوایل سال آینده به آخر آن تاخیر خورده‌اند که به عنوان مثال می‌توان به Ubisoft اشاره کرد که عرضه برخی از بازی‌های بزرگ خود مثل Watch Dogs Legion و یا Gods and Monsters را به زمان دیگری موکول کرد. اما اگر بخواهیم واقع بین باشیم، این پایان تاخیرها نیست. به گفته تعدادی از منابع داخلی شرکت مایکروسافت که در آخرین شماره از مجله Inside Xbox مصاحبه کرده‌اند، تعداد زیادی از این تاخیر‌ها به خاطر این است که ناشر‌ها بازی‌های خود را برای نسل آینده نیز آماده عرضه کنند و هنوز به پایان نرسیده‌اند. 

به عنوان مثال Chris Burke، سردبیر این مجله، صراحتا عنوان کرد که با توجه به این که تعداد زیادی بازی مختلف در ماه مارس تا آوریل ۲۰۲۰ که فقط شش ماه از عرضه رسمی کنسول‌های نسل بعد فاصله دارد، عرضه خواهند شد، احتمالا خواهیم دید که تعدادی از آن‌ها برای چند ماه تاخیر بخورند تا به کنسول‌های نسل بعدی نیز برسند. 

این تاخیرها چیزی است که من نگران هستم بهار سال آینده تعدادشان افزایش پیدا کند چرا که برای من عجیب است که این همه بازی مختلف در بهار عرضه خواهند شد که فقط شش ماه از عرضه Xbox Scarlett فاصله دارد. توسعه دهنده‌ها نیز از عمد کارت‌هایشان را نزدیک به سینه خود می‌گیرند تا کسی آن‌ها را نبیند.

بنابراین باید خودمان را برای تاخیر‌های بیشتری آماده کنیم و یا این که بازی‌های بیشتری را ببینیم که برای کنسول‌های نسل بعد دوباره عرضه خواهند شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.