نویسنده: عرفان رحیمی صادق جمعه، 08 آذر 1398
ساعت 11:40

Codemasters استودیوی سازنده Project Cars را جذب کرد

0 از 5

با توجه به این که Codemasters بازی‌های ریسینگ مختلفی تا به حال تولید کرده است، منطقی است که به دنبال ادامه این راه و پیشرفت کارهای خودش باشد. اکنون آن‌ها یک قدم بزرگ در جهت گسترش فعالیت‌ها و کادر کارمندان خود برداشته‌اند و استودیوی Slightly Mad را خریداری کرده‌اند. این استودیو به خاطر ساخت سری Project Cars اخیرا به خوبی میان گیمرها شناخته شده است. این استودیو در طی گذشت مدت اخیر به شدت مشغول فکر کردن برای ساخت کنسول High End جدید خود تحت عنوان Mad Box بوده‌ اما ظاهرا این کنسول دلیل خریداری شدن آن‌ها توسط Codemasters نیست. 

Frank Sagnier، مدیر عامل Codemasters، در گفت و گو در یک کنفرانس خبری جدید این خبر را اعلام کرد و در این رابطه چنین گفت که:

ما از این که چنین سازنده ماهری در زمینه ساخت بازی‌های ریسینگ را به خانواده خود اضافه کرده‌ایم، بسیار خوشحال و راضی هستیم. این امر قطعا به ما کمک می‌کند تا یک قدرت جهانی بزرگ در زمینه توسعه و ساخت بازی‌های ریسینگ به دست بیاوریم.

با عرضه شدن کنسول‌ها و سرویس‌های استریم کننده‌ای که روز به روز به بازار اضافه می‌شوند و همینطور کنسول‌های نسل بعدی که قرار است در سال ۲۰۲۰ روانه بازار شوند، اکنون بهترین زمان ممکن برای Codemasters است تا قدم بعدی در جهت گسترش فعالیت‌های خود را بردارد.

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.