نویسنده: عرفان رحیمی صادق شنبه، 09 آذر 1398
ساعت 10:04

اثر Resident Evil 3 در تخفیف‌های جمعه سیاه مشاهده شد

4 از 5

به فصل جمعه سیاه رسیده‌ایم که به معنی برپایی حراجی‌های بزرگ و شگفت انگیز است. روی پلتفرم PC در شبکه استیم سری اسطوره‌ای سبک وحشت بقا یعنی Resident Evil تخفیف‌های بزرگی خورده است و نسخه‌های مختلف آن با قیمت بسیار پایین در اختیار مردم قرار دارد. آن‌ها این موضوع را از طریق فیسبوک اعلام کردند و نکته قابل توجه برای پوستر این حراجی شخصیتی است که در مرکز آن قرار داده شده است. 

یک پوستر گرافیکی برای این حراجی طراحی شده که شامل شخصیت‌های زیادی می‌شود که هر یک از آن‌ها فیگور خاص خودش را گرفته است. جالب توجه‌ترینِ آن‌ها شخصیتی است که جلوتر از همه در وسط قرار دارد که همان Jill با ظاهر معروف خود در Resident Evil 3 است. مدت زیادی است که حرف و حدیث‌های زیادی درمورد این بازی به گوش می‌رسد که گفته می‌شود کار بازسازی نسخه سوم Resident Evil 3 در حال انجام شدن است و این بازی به زودیِ زود که می‌تواند همین سال آینده باشد، به عرضه خواهد رسید. 

این پوستر جدید می‌تواند رونمایی تازه‌ای از Resident Evil 3 باشد که قرار است به زودی در غالب یک نسخه بازسازی شده در اختیار ما قرار داده شود. در هر صورت، این فرنچایز تا ۱۲ آذر برابر با ۳ دسامبر در شبکه استیم حراج است و شما می‌توانید فرصت تهیه کردن آن را داشته باشید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.