نویسنده: عرفان رحیمی صادق سه شنبه، 12 آذر 1398
ساعت 20:19

پلی‌استیشن به عنوان پرفروش‌ترین برند کنسول‌ خانگی در گینس ثبت شد

0 از 5

شرکت سونی به لطف موفقیت‌های پرشمار و فروش نجومی کنسول‌های پلی‌استیشن خود یک رکورد در گینس به نام خود ثبت کرد. این سری از کنسول‌ها به عنوان پرفروش‌ترین برند سازنده کنسول‌های خانگی ویدئویی در تاریخ موفق به ثبت نام خود در کتاب رکوردهای گینس شد. از زمان پلی‌استیشن وان که در دسامبر سال ۱۹۹۴ در ژاپن به عرضه رسید، تا پلی‌استیشن ۴، سونی موفق به فروش ۴۵۰ میلیون دستگاه از کنسول‌های خانگی خود شده است. این رکورد تا تاریخ ۷ نوامبر امسال محسابه شده است. 

این یک دستاورد تاریخی و بی‌بدیل است که بی شک پلی‌استیشن ۴ با عرضه بیش از ۱۰۲ میلیون دستگاه تا ۳۰ اکتبر ۲۰۱۹ به بازار، نقش بسیار بزرگ و پررنگی در آن ایفا کرده است. با سپری کردن جمعه سیاه و همینطور عرضه بازی‌های بزرگی مثل Death Stranding تعداد کنسول‌هایی که روانه بازار شده‌اند، اکنون به رقم بسیار بیشتری از گزارش قبلی رسیده است.

موفقیت سونی در نسل هشتم بر هیچ کس پوشیده نیست اما نگرانی طرفدارهای این سری از نسل بعدی و PS5 است که احتمالا رقیب بسیار آماده‌ای به اسم اسکارلت پیدا کرده است. باید منتظر باشیم و ببینیم این دو رقیب سنتی در نسل نهم چطور عمل خواهند کرد و برنده این جنگ تن به تن در نسل بعدی کدام یک از این شرکت‌ها است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.