نویسنده: عرفان رحیمی صادق چهارشنبه، 13 آذر 1398
ساعت 10:54

دو بازی جدید به سرویس PS Now اضافه شد

0 از 5

سرویس استریم کننده‌ی Playstation Now سونی روز به روز در حال گسترش دادن لاین آپ بازی‌های خود است و هر روز شاهد اضافه شدن بازی‌های جدیدی به این سرویس هستیم. ماه گذشته بازی‌های زیادی از جمله Persona 5, Hollow Knight و همینطور Middle-Earth: Shadow of War به این سرویس اضافه شدند و این ماه هم نوبت به بازی‌های PlayerUnknown’s Battlegrounds, Wolfenstein: The Old Blood و F1 2019 رسیده تا به صف بازی‌های این سرویس اضافه شوند. هر سه این بازی‌ها اکنون برای تجربه شما به صورت استریم روی این سرویس در دسترس قرار دارند. 

علاوه بر این، وبلاگ پلی‌استیشن لیست بیشترین بازی‌های انجام شده روی این سرویس در ماه نوامبر را هم اعلام کرد. همانطور که انتظار دارید، Grand Theft Auto V و God of War در صدر آن‌ها قرار گرفتند و بازی‌هایی مثل Uncharted 4: A Thief’s End, Middle-Earth: Shadow of War و Rocket League نیز در رتبه‌های بعدی جای گرفتند. باید این نکته را هم خاطر نشان کنم که سه بازی از پنج بازی برتر این لیست فقط تا دوم ژانویه ۲۰۲۰ روی این سرویس باقی خواهند ماند.

به طور کلی به نظر می‌رسد استراتژی سونی زیاد هم بد نبود. این سرویس تا ۳۰ اکتبر توانسته ۱ میلیون کاربر داشته باشد و در حال حاضر بیش از ۸۰۰ بازی مختلف از PS2, PS3 و PS4 در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هزینه عضویت این سرویس ۱۰ دلار به ازای هر ماه است اما شما با پرداخت ۶۰ دلار می‌توانید اشتراک یک ساله آن را هم خریداری کنید و یا از هفت روز تجربه رایگان این سرویس استفاده کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.