نویسنده: عرفان رحیمی صادق جمعه، 15 آذر 1398
ساعت 10:52

حدود ۱۰ بازی جدید در The Game Awards 2019 معرفی خواهند شد

0 از 5

باور کردن این که همین چند وقت پیش بود که مراسم The Game Awards در مقیاس کوچک و با یک مراسم جمع و جور توسط جف کایلی کار خودش را آغاز کرد و اکنون به یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای سالانه بازی‌های رایانه‌ای تبدیل شده است، کار بسیار سخت و تقریبا غیر ممکنی است طوری که چشم میلیون‌ها کاربر هر سال به برندگان لیست‌ این مراسم و بازی‌های جدیدی که در آن معرفی می‌شوند، دوخته شده است. سال ۲۰۱۹ نیز همینطور است و قرار است یک رویداد بزرگ با معرفی و رونمایی از تعداد زیادی بازی مختلف ببینیم. 

جف کایلی اخیرا با حضور پیدا کردن در Reddit پاسخ یک سری از سوال‌های مردم درمورد این مراسم را داده است و گفت که حدود ۱۰ بازی جدید در آن معرفی خواهد شد. وی وارد جزئیات نشد. بنابراین احتمالش هست که بازی‌های کاملا جدید باشند، DLCهای جدید معرفی شوند و یا چیزهای دیگری که از بازی‌های حال حاضر رونمایی شود. وی به این موضوع نیز اشاره کرد که سوتفاهم و اطلاعات اشتباه زیادی درمورد این مراسم وجود دارد و شفاف سازی کرد که هیچ چیز درمورد Residet Evil 3 قرار نیست در این مراسم وجود داشته باشد.

The Game Awards 2019 شش روز دیگر در تاریخ ۱۲ دسامبر برابر با ۲۱ آذر ماه از طریق یوتیوب و توییچ به طور زنده استریم خواهد شد و می‌توانید آن را ببینید. 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.