نویسنده: عرفان رحیمی صادق شنبه، 16 آذر 1398
ساعت 11:13

عرضه Red Dead Redemption 2 روی استیم زیاد موفق نبوده است

5 از 5

Red Dead Redemption 2 هم یک بازی جدید به لیست بلند بالای پورت‌های ضعیف و ناامید کننده از بازی‌های فوق العاده و شگفت انگیز روی PC بود که اضافه شد. بدین ترتیب می‌توان گفت که تعداد زیادی از بازی‌های فوق العاده‌ای که وجود داشتند، پورت‌های ناامید کننده‌ای روی این پلتفرم داشته‌اند. اگرچه راکستار تا به حال سعی کرده با آپدیت‌ها و بهبود دهنده‌های مختلف تعداد زیادی از مشکلات اصلی نسخه PC این بازی را برطرف کند، این بازی تقریبا هنوز به وضعیتی نرسیده که باید می‌رسید به طوری که عرضه ضعیف آن روی PC موضوعی است که این روزها همه در حال صحبت کردن از آن هستند.

ظاهرا به نظر می‌رسد که این مشکلات تاثیر زیادی روی فروش بازی‌ هم داشته‌اند که زیاد هم غافلگیر کننده و غیر قابل پیشبینی نبود. در حالی که RDR 2 حدودا یک ماه است که روی لانچر راکستار و فروشگاه Epic Games در دسترس قرار دارد، کاربران استیم مدت بیشتری برای تجربه این بازی صبر کردند. به نظر می‌رسد که انتقادهای پرشمار و صحبت‌های منفی که درمورد پورت نسخه PC این بازی شده بود، در طی یک ماه گذشته عده زیادی از کاربران استیم را متقاعد کرده تا از خریداری کردن این بازی خودداری کنند.

روز گذشته که روز اول عرضه این بازی هم بود، این بازی توانست به رکورد ۱۲ هزار بازیکن همزمان دست پیدا کند. پس از آن این عدد مقداری افزایش پیدا کرد و امروز به ۲۷ هزار بازیکن رسید که هنوز هم فاصله بسیار زیادی تا ایده آلی که از بازی‌های راکستار انتظار هست، دارد. 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.