نویسنده: عرفان رحیمی صادق یکشنبه، 17 آذر 1398
ساعت 23:27

۱۵ بازی جدید در The Game Awards معرفی خواهند شد

0 از 5

به جز فرمت اصلی مراسم The Game Awards که به معرفی بازی‌های برتر سال در رشته‌های مختلف می‌پردازد، چند سالی است که این مراسم میزبان رونمایی برخی از بزرگ‌ترین بازی‌ها نیز بوده است و به نظر می‌رسد امسال نیز این روند ادامه داده خواهد شد. شایعات و حرف و حدیث‌ها درمورد بازی‌هایی که ممکن است در این مراسم رونمایی شوند، مدتی است که به راه افتاده اما ما هنوز هم هیچ ایده شفافی از این نداریم که دقیقا چه تعداد بازی در این رویداد معرفی خواهند شد.

اخیرا جف کیلی، مجری و تهیه کننده‌ی این مراسم، اظهار کرده بود که حدود ۱۰ بازی جدید در این رویداد معرفی خواهند شد اما به نظر می‌رسد که اکنون تعداد این بازی‌ها افزایش پیدا کرده است. صفحه رسمی این مراسم در توییتر اخیرا یک کلیپ جدید به اشتراک گذاشته که در آن کیلی ضمن این که به برخی از سوال‌های مردم جواب می‌دهد، تایید می‌کند که در حقیقت ۱۵ بازی یا چیزی در همین حوالی در این رویداد حضور خواهند داشت. کیلی تاکید کرده است که این رونمایی‌ها هم ممکن است بازی‌های کاملا جدیدی باشند که برای اولین بار معرفی می‌شوند و هم آپدیت‌هایی که از بازی‌های حال حاضر که ممکن است در آینده به عرضه برسند. 

این که این بازی‌ها چه چیزهایی هستند و چه چیزهایی از آن‌ها معرفی خواهد شد، هنوز مشخص نیست اما شایعاتی که از گوشه و کنار به گوش می‌رسد، می‌توانند نشان دهند که چه انتظاری باید از این مراسم داشته باشیم. بزرگ‌ترین عنوانی که حرف از معرفی آن هنوز وجود دارد، Btaman Arkham Legacy است. این مراسم آخر هفته جاری در تاریخ ۱۲ دسامبر برابر با ۲۱ آذر برگزار خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.