نویسنده: عرفان رحیمی صادق چهارشنبه، 20 آذر 1398
ساعت 11:25

نسخه کالکتور Resident Evil 3 Remake معرفی شد

5 از 5

شب گذشته شرکت Capcom سرانجام پس از حرف و حدیث‌های بسیار عنوان Resident Evil 3 Remake را که در زمان PS One عرضه شده بود، معرفی کرد و تاریخ عرضه آن را نیز مشخص کرد. در کنار این که اعلام کردند این بازی شامل عنوان Resident Evil Resistance، که یک بازی co-op است که پیش از این معرفی شده بود نیز خواهد بود، یک نسخه کالکتور هم از Resident Evil 3 Remake معرفی کردند. در حال حاضر اعلام شده که این نسخه فقط در انحصار فروشگاه GameStop در آمریکای شمالی خواهد بود و ۱۷۹.۹۹ دلار نیز قیمت خواهد داشت که ممکن است در آینده در سایر نقاط دنیا نیز در دسترس قرار داده شود.

در ازای پرداخت این مبلغ هنگفت، شما نسخه اصلی این بازی، یک فیگور ۱۱ اینچی بسیار باکیفیت از Jill Valentine، یک پوستر دو طرفه با نقشه شهر Racoon City، ساندترک‌های دیجیتالی بازی و یک آرت بوک با جلد ضخیم دریافت خواهید کرد. همچنین شما با خرید این نسخه از بازی، Classic Costume Pack برای Jill و Carlos که برای پیش خرید کنندگان در نظر گرفته شده است، دریافت خواهید کرد. 

Resident Evil 3 Remake قرار است در تاریخ ۱۵ فروردین سال ۹۹ برابر با ۳ آوریل ۲۰۲۰ برای PS4, Xbox One و PC به عرضه برسد. در ادامه می‌توانید پوستر نسخه کالکتور این بازی را مشاهده کنید.

Resident Evil 3 Collectors Edition 768x432

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.