نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 28 دی 1398
ساعت 09:00

کوجیما برای صحبت پیرامون Death Stranding در GDC 2020 حاضر می‌شود

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ هیدئو کوجیما کارگردان بازی Death Stranding، قرار است در GDC 2020 پیرامون فلسفه طراحی این بازی صحبت کند.

رویدادهای سالانه Game Developer Conference یا GDC، محلی برای گردهم‌آیی‌های تخصصی بازیسازان صنعت گیم است که در آن، پیرامون جزئیات مختلف فنی، طراحی و ... از ساخته شدن بازی‌ها صحبت می‌شود. این رویداد در سال ۲۰۲۰ نیز برگزار خواهد شد و با توجه به گزارش جدید، بازیساز شهیر ژاپنی یعنی هیدئو کوجیما هم یکی از حاضران و سخنرانان پنل‌های کنفرانس خواهد بود. لازم به ذکر است که بازی اخیر او و تیمش یعنی دث استرندینگ، مدتی پیش به صورت انحصاری پلی‌استیشن ۴ منتشر شد و تجربه‌ای به واقع منحصر به فرد و کاملا متفاوتی را نسبت به دیگر عناوین بزرگ و AAA ارائه می‌کرد. این تجربه منحصر به فرد، البته محل بحث و جدال طرفداران و منتقدین نیز بود و حضور کوجیما در GDC 2020، از این نظر و تشریح فلسفه ساخت چنین سبک و تجربه‌ای می‌تواند جالب توجه باشد.

خبر حضور کوجیما در GDC امسال، توسط صفحه جدول زمان‌بندی برنامه‌ها از جانب وب‌سایت همین کنفرانس تایید شده و براساس این برنامه، کوجیما قرار است درباره «فلسفه طراحی» بازی Death Stranding صحبت کند. انتظار می‌رود که مشابه دیگر سخنرانی‌های بازیسازان در GDC، در این پنل هم شاهد تصاویر و داستان‌های مرتبط با پشت پرده فرایند ساخت این بازی باشیم. گفتنی است که رویداد GDC 2020 قرار است در فاصله روزهای ۱۶ تا ۲۰ مارس (۲۶ اسفند - ۱ فروردین) دنبال شود که البته GDC، زمان دقیق پنل کوجیما را مشخص نکرده است.

بازی دث استرندینگ هم‌اکنون برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد. گفتنی است که نسخه کامپیوتر این بازی نیز قرار است در تابستان آینده عرضه شود. شما همچنین می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی Death Stranding در بازی‌مگ، با امتیاز ۸٫۵ را نیز مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.