نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 14 اسفند 1398
ساعت 09:00

بسته Warlords of New York بازی The Division 2 در دسترس قرار گرفت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازیکنان بازی The Division 2 از هم‌اکنون می‌توانند بسته گسترش دهنده پولی Warlords of New York را دریافت کنند.

شرکت یوبی‌سافت و استودیو Massive، اولین بسته گسترش‌دهنده پولی بازی The Division 2 را طبق وعده قبلی در دسترس قرار دادند و حالا بازیکنانی که اقدام به خریداری Warlords of New York کرده‌اند، امکان دریافت محتواهای این بسته و بازگشت به نیویورک را پیدا می‌کنند. گفتنی است که ماموریت اصلی بازیکنان در قالب ماموران گروه دیویژن، حالا پیدا کردن Aaron Keener است که در بازی اول معرفی شده بود. Keener حالا به یک ویروس مرگبار مسلح است و چهار جنگ‌طلب و تیم‌های مسلحی را برای کنترل چهار ناحیه از جنوب‌شهر منهتن در نیویورک دراختیار دارد. به این ترتیب بازیکنان در بازگشتی به شهر نیویورک، بایستی این چهار ناحیه را پاکسازی و Keener را شکار کنند.

جدای از اضافه شدن یک نقشه جهان‌باز و کاملا متفاوت نسبت به نقشه و دنیای اصلی بازی The Division 2، تعدادی مرحله داستانی اصلی و فرعی نیز به بازی اضافه می‌شوند. لباس‌ها و اسلحه‌های جدید، مهارت‌های تازه برای باز کردن (از جمله بازگشت اسلحه Sticky Grenade Launcher) هم از جمله موارد جدیدی است که بواسطه این بسته به بازی اضافه می‌شوند. براساس توضیحات این بسته، سیستم SHD نیز برای پیشرفت نامحدود و درجه سختی Legendary نیز در نقشه نیویورک وجود دارند. یوبی‌سافت همزمان با عرضه رسمی Warlords of New York، تریلر لانچ این Expansion را هم منتشر کرده که درادامه مشاهده می‌کنید.

 

همزمان با عرضه این بسته گسترش‌دهنده، استودیو مسیو اقدام به انتشار آپدیت بزرگ دیگری نیز کرده که در سیستم لوت و پیشرفت بازی بازنگری و ارتقا ایجاد می‌کند. بسته Warlords of New York برای بازی The Division 2 هم‌اکنون برای خرید در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و گوگل استیدیا در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.