نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 06 خرداد 1399
ساعت 12:00

برنامه بعدی State of Play به بازی Last of Us 2 اختصاص دارد

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اعلام سونی، برنامه بعدی State of Play با بیش از ۲۰ دقیقه زمان روی بازی The Last of Us Part 2 متمرکز خواهد بود.

پست تازه وبلاگ پلی‌استیشن، فاش می‌کند که قسمت جدید از سری برنامه‌های خبری آنلاین و استریمی پلی‌اسیتشن یعنی State of Play، به زودی و در روز ۲۷ می (۸ خرداد - ۰۰:۳۰ بامداد به وقت ایران) پخش خواهد شد و تمرکز این برنامه، منحصرا بر روی بازی شدیدا موردانتظار و در صف عرضه نزدیک «The Last of Us Part 2» خواهد بود. با توجه به جزئیات دیگر این پست، مشخص می‌شود که این برنامه بیش از ۲۰ دقیقه طول خواهد داشت و با حضور کارگردان خلاق و نویسنده بازی یعنی Neil Druckmann، شاهد نمایش‌ها و توضیحات مختلف از جمله پیرامون داستان بازی نیز خواهیم بود. این توضیحات همچنین در ادامه وعده می‌دهد که در انتهای برنامه، ۸ دقیقه گیم‌پلی ویدیو کاملا جدید نیز به نمایش در می‌آید.

همچنین گفته می‌شود که این برنامه کمی بیش از ۲۰ دقیقه خواهد بود و در پایان شاهد نمایش سکانس اضافی از ۸ دقیقه گیم‌پلی کاملا جدید و هرگز دیده نشده از بازی نیز هستیم.

در یک بخش جالب دیگر در این پست، که البته مشابه پست قبلی مرتبط با رویداد State of Play بازی Ghost of Tsushima نیز هست، PlayStation به شکل صریح گفته که این رویداد شامل هیچ‌گونه خبر یا بروزرسانی درباره کنسول نسل بعدی سونی یعنی PS5 نیست. لازم به ذکر است که کنسول نسل نهمی و جدیدتر PlayStation 5 که جانشین کنسول‌های فعلی PS4 محسوب می‌شود، حداکثر تا ۶ ماه دیگر و در تعطیلات پایانی سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.

همچنین The Last of Us Part 2 که دنباله بازی شدیدا تحسین‌شده، محبوب و پرفروش The Last of Us (محصول سال ۲۰۱۳) است، قرار است در روز ۱۹ ژوئن به صورت انحصاری PlayStation 4 منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.