نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 09 تیر 1399
ساعت 12:00

Hideo Kojima یک بار دیگر به کار روی کلیات پروژه بعدی اشاره می‌کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ هیدئو کوجیما، اخیرا در چند پست گفته که همراه با یوجی شینکاوا مشغول کار روی کانسپت پروژه بعدی استودیو است.

بازیساز محبوب و شناخته‌شده ژاپنی یعنی هیدئو کوجیما، مدتی پیش خبر از کار روی پروژه بعدی استودیو خود داده بود. پیرامون این پروژه گرچه بحران کرونا، قرنطینه و وضعیت کار از خانه برای کارمندان نیز پیش آمد، ولی به نظر هنوز سازندگان روی پیشرفت آن کار می‌کنند. این کارگردان اخیرا در چند پست جدید در حساب رسمی توییتری خود، گفته که در وضعیت فعلی قرنطینه نیز با همراهی یوجی شینکاوا، مشغول کار روی کانسپت و کلیات طرح بازی بعدی استودیو است.

کوجیما همچنین اشاراتی به این کانسپت‌ها کرده و گفته که این طرح‌ها در ارتباط با پیش‌زمینه برای هر شخصیت، دنیا، رنگ، شخصیت‌پردازی، نقش‌ها، تصاویر، ایده‌ها و کلمات کلیدی می‌شود. او در پست دیگری در همین رابطه، گفته که در حین طرح این کانسپت‌ها به موسیقی گوش می‌کند و یکی از طرح‌ها که در یکی از تصاویر دیده می‌شود، شامل یک سفینه/کشتی فضایی است.

هیدئو کوجیما که بیش از هر چیز به خاطر خلق سری بازی‌های اکشن و مخفی‌کاری «Metal Gear Solid» شناخته می‌شود، پس از جدایی از کمپانی کونامی و تاسیس استودیو کوجیما پروداکشنز، بازی Death Stranding را عرضه کرد که در حال حاضر فقط در پلی‌استیشن 4 قابل بازی است. گفتنی است که این بازی در روز 14 جولای (24 تیر) برای پی‌سی نیز منتشر می‌شود. پیرامون پروژه بعدی این استودیو، تاکنون گمانه‌زنی‌های مختلفی مطرح شده است و از ساخت یک بازی ژانر وحشت، تا یک بازی Silent Hill و حتی Death Stranding 2 متنوع بوده است. حتی «نورمن ریداس» بازیگر نقش اصلی بازی Death Stranding نیز مدتی پیش خبر از همکاری مجدد با کوجیما داده بود. باید دید که این پروژه درنهایت در چه زمانی رونمایی خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.