نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 19 تیر 1399
ساعت 12:00

سرویس اشتراکی Uplay Plus تا اوایل مرداد رایگان است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت اعلام کرده که استفاده از سرویس اشتراکی Uplay Plus تا اوایل مردادماه به صورت رایگان خواهد بود.

کمپانی یوبی‌سافت، تقریبا یک سال پیش بود که از سرویس اشتراکی اختصاصی خود با عنوان Uplay Plus رونمایی کرد. این سرویس نیز مشابه سرویس‌های اشتراکی مشابه، کتابخانه‌ای از ده‌ها بازی را در ازای دریافت حق اشتراک ماهانه/سالانه در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. گفتنی است که سرویس Uplay Plus در زمان عرضه از بازی‌های بزرگی در کتابخانه خود سود می‌برد، و حالا این مجموعه به بیش از ۱۰۰ بازی نیز رسیده است.

با اعلام اخیر یوبی‌سافت، بازیکنان و علاقمندان از امروز می‌توانند سرویس Uplay Plus را به صورت رایگان تا روز 27 جولای (6 مرداد) استفاده کنند. به گفته شرکت، پس از این تاریخ برای ادامه استفاده از سرویس باید مبلغ رایج 15 دلار پرداخته شود. Uplay Plus در حال حاضر از طریق لانچر اختصاصی و تنها از طریق پی‌سی قابل دسترس است و همان‌طور که اشاره شد، از بیش از 100 بازی برخوردار است که بسیاری از آن‌ها، از جمله عناوین برجسته و شناخته شده یوبی‌سافت هستند. عناوین سری Watch Dogs، Assassin’s Creed و Far Cry برای مثال در این کتابخانه برای دانلود و تجربه موجود هستند.

شرکت یوبی‌سافت تا چند روز دیگر نیز رویداد خبری اختصاصی خود موسوم به Ubisoft Forward را برگزار می‌کند، که در آن عناوین در صف عرضه شرکت نمایش داده خواهند شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.