نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 23 مرداد 1399
ساعت 12:00

کپکام درباره بالا بردن قیمت عناوین نسل بعد به جمع بندی نرسیده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام علیرغم تصمیم اکثر ناشران در بالا بردن قیمت بازی‌ها در کنسول‌های نسل بعدی، در این رابطه هنوز به جمع‌بندی نرسیده است.

پس از اعلام قیمت 70 دلاری برای نسخه نسل نهمی بازی NBA 2K21، ناشران بیشتری درباره این افزایش قیمت صحبت کردند و تحلیلگران نیز این افزایش قیمت 10 دلاری را که پس از 15 سال صورت گرفته موضوعی طبیعی دانسته‌اند. پس از این، بازی‌های بیشتری با این برچسب قیمتی معرفی شدند؛ هرچند تقریبا همه ناشران، قیمت کامل 70 دلاری را فقط مختص عناوین بزرگ و پرچمدار عنوان می‌کردند. برای مثال Take-Two Interactive اعلام کرده بود که قیمت‌گذاری روی بازی‌های نسل نهم، به شکل بازی به بازی خواهد بود و این طور نیست که همه بازی‌ها با قیمت 70 دلار عرضه شوند.

پیرامون این مسئله، کمپانی کپ‌کام که بازی Resident Evil Village را برای نسل بعدی کنسول‌های بازی و پی‌سی معرفی کرده، اخیرا در یک جلسه پرسش و پاسخ گفته که شرکت هنوز درباره بالا بردن قیمت بازی‌های جدید خود به تصمیم نهایی نرسیده است.

درحال حاضر، ما قانون خاصی در این رابطه تعیین نکردیم. پیرامون قیمت‌گذاری، ما این مسئله را براساس نقاط قوت و ضعف خود و همچنین آنچه که در صنعت گیم رایج باشد بررسی می‌کنیم.

در همین زمینه، شرکت یوبی‌سافت نیز مدتی پیش گفته بود که همه بازی‌هایی که اصالتا در نسل فعلی عرضه می‌شوند از جمله Watch Dogs: Legion و Assassin’s Creed Valhalla، در نسل نهم نیز با قیمت 60 دلار به فروش خواهند رسید. این به معنی این است که عناوین بزرگی یوبی‌سافت که در آینده و فقط برای PS5 و Xbox Series X عرضه می‌شوند، شاهد افزایش قیمت خواهند بود. باید دید که کپ‌کام در سال 2021، بازی Resident Evil Village را با چه برچسب قیمتی عرضه می‌کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.