نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 21 شهریور 1399
ساعت 18:00

بتای Xbox Game Pass در PC به زودی به پایان می رسد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت اخیرا اعلام کرده که دوره بتای سرویس Xbox Game Pass در PC هفته دیگر به پایان می‌رسد و هزینه حق‌اشتراک‌ها نیز بالاتر می‌رود.

با اعلام مایکروسافت، دوره بتای سرویس اشتراکی و محبوب Xbox Game Pass در پلتفرم پی‌سی، از هفته آینده به پایان خواهد رسید و تهیه این سرویس، به صورت عمومی و همگانی امکان‌پذیر خواهد شد. در ادامه این گزارش البته آمده که همزمان با در دسترس قرار گرفتن عمومی سرویس برای کاربران PC، هزینه تهیه حق اشتراک‌ها نیز کمی بالاتر خواهد رفت.

با توجه به این گزارش، مایکروسافت گفته که از زمان شروع به کار Xbox Game Pass در PC به صورت بتا و آزمایشی، این شرکت حق اشتراک ماهانه عضویت در سرویس را با قیمت 5 دلار عرضه می‌کرد، که از هفته آینده و با عمومی شدن سرویس این مبلغ به 10 دلار در ماه افزایش پیدا می‌کند. گفتنی است که این سرویس در کنسول‌های ایکس‌باکس نیز درحال حاضر با همین مبلغ، یعنی ماهانه 10 دلار عرضه می‌شود. پیرامون دارندگان فعلی این سرویس، این دسته از کاربران تا زمان پرداختی بعدی خود از همه مزایای سرویس کامل Xbox Game Pass در پی‌سی بهره می‌برند.

در دیگر خبرها پیرامون سرویس گیم پس، مایکروسافت اخیرا از مشارکت جدید با کمپانی الکترونیک آرتز و سرویس EA Play خبر داده بود. به این ترتیب سرویس اشتراکی Xbox Game Pass Ultimate که تنها با قیمت 15 دلار در ماه عرضه خواهد شد، شامل سرویس‌های Game Pass برای کنسول، Game Pass برای پی‌سی، Xbox Live Gold و البته EA Play خواهد شد که ارزش تهیه این سرویس را بسیار بالا می‌برد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.