نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 02 آبان 1399
ساعت 12:00

حالت raid به زودی به Ghost of Tsushima: Legends اضافه می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ ساکر پانچ حدود یک هفته دیگر، اولین محتوای قابل بازی آنلاین از نوع Raid را برای Ghost of Tsushima: Legends منتشر می‌کند.

Sucker Punch Productions همزمان با آپدیت اخیر، حالت قابل بازی کاملا جدید Ghost of Tsushima: Legends را نیز برای این بازی عرضه کرد که درحال حاضر، دو محتوای قابل بازی آنلاین را در اختیار بازیکنان می‌گذارد. استودیو البته قبل از انتشار این ماد، این وعده را داده بود که محتوای سوم هم با محوریت حالت Raid عرضه خواهد شد، حالتی که اخیرا معرفی و زمان عرضه آن نیز مشخص شده است.

با توجه به این گزارش، حالت «The Tale of Iyo» که شامل محتوای قابل بازی آنلاین از نوع Raid است، در روز 30 اکتبر (9 آبان) به ماد Legends بازی Ghost of Tsushima اضافه می‌شود. گفتنی است که این حالت، البته فاقد matchmaking خواهد بود، که به این ترتیب raid ها فقط از طریق دعوت از دوستان انجام خواهد گرفت. پیرامون خود این حالت، در Iyo بازیکنان در سه مرحله raid خواهند داشت که به گفته ساکر پانچ، این یک گیم‌پلی شدیدا تاکتیکی خواهد بود و بازیکنان باید به خوبی با یکدیگر ارتباط برقرار و نقشه خود را برای پیروزی اجرا کنند. به علاوه، توصیه شده که بازیکنان برای شروع مراحل بهتر است حداقل سطح KI گیر 100 داشته باشند.

جدای از این معرفی، ساکر پانچ گفته که حالت‌های دو نفره و چهارنفره Ghost of Tsushima: Legends به صورت هفتگی چالش‌های جدید دریافت می‌کنند. هر کدام از این چالش‌ها با درجه سختی Nightmare قابل تجربه است و تکمیل آن‌ها باعث آزاد شدن پاداش از نوع گیر با حداکثر سطح می‌شود. در این زمینه، امکان رقابت در جدول leaderboards با پاداش‌های مخصوص خودش نیز وجود دارد.

بازی Ghost of Tsushima درحال حاضر برای PS4 در دسترس قرار دارد. این بازی همچنین در PS5 نیز اجرا، و حتی با کمک ویژگی Game Boost این کنسول با نرخ فریم 60FPS نیز قابل تجربه است. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از این بازی با امتیاز 8٫6 از 10 را نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.