نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 13 آبان 1399
ساعت 18:00

Watch Dogs: Legion کار خود را در بریتانیا در رتبه دوم شروع کرد

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Watch Dogs: Legion هفته اول انتشار خود در بریتانیا را با قرار گرفتن در رتبه دوم عناوین پرفروش هفته به پایان رساند.

صنعت گیم به دوره زمانی سنتی نزدیک می‌شود که هر سال، شاهد عرضه بزرگ‌ترین عناوین و فرنچایزها از جانب ناشران مختلف است. تعطیلات پایانی سال 2020، البته از جهات مختلف دیگری نیز برای این صنعت مهم است، با این حال از نظر عرضه بازی‌های جدید، سال 2020 یکی از سال‌های برجسته برای ناشران این صنعت و عرضه بازی‌های بزرگ خواهد بود. با نزدیک شدن به این موعد، عناوین بزرگ نیز به تدریج وارد بازار خواهند شد که در همین رابطه، اخیرا جدیدترین نسخه سری Watch Dogs یعنی Watch Dogs: Legion توسط یوبی سافت‌منتشر شد.

پیرامون بازی Watch Dogs: Legion، این بازی در مجموع با نقدهای عمدتا متوسطی روبرو شده و آمارها نشان از فروش نسبتا پایین‌تر آن به نسبت عنوان قبلی سری داشته است. در این زمینه، اخیرا آمار هفتگی جدول فروش بریتانیا نیز نشان می‌دهد که Watch Dogs: Legion به عنوان یک بازی تازه انتشار یافته، فروش کم‌تر از حد انتظاری داشته و کار خود را در رتبه دوم به پایان رسانده است. گفتنی است که وقایع این بازی در شهر لندن جریان دارد و به عنوان یک بازی تازه انتشار یافته، قرار گرفتن در رتبه دوم فروش بریتانیا برای شروع کار چندان مورد انتظار نبود. این بازی از نظر فروش فیزیکی در هفته اول لانچ، 54 درصد ضعیف‌تر از بازی قبلی یعنی Watch Dogs 2 عمل کرد، هرچند از نظر فروش دیجیتال آمارها نشان از رشد داشته است. همچنین باید توجه داشت که در این ماه عناوین بزرگ زیاد، و البته کنسول‌های بازی جدید نیز در پیش هستند و با در نظر گرفتن اینکه مدت زمان چندانی از عرضه FIFA 21 نمی‌گذرد، می‌توان گفت که این بازی عملکرد فروش چندان بدی هم نداشته است. شما در ادامه جدول فروش هفتگی برتانیا در هفته قبل را مشاهده می‌کنید.

جدول فروش هفتگی برتانیا تا پایان 31 اکتبر (10 آبان)

  1. FIFA 21
  2. Watch Dogs: Legion
  3. Animal Crossing: New Horizons
  4. Mario Kart 8 Deluxe
  5. Minecraft (Switch)
  6. Super Mario 3D All-Stars
  7. Pikmin 3 Deluxe
  8. Ring Fit Adventure
  9. The Dark Pictures Anthology: Little Hope
  10. Minecraft Dungeons

بازی Watch Dogs: Legion در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی در بازی مگ با امتیاز 5٫6 از 10 را نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.