نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 14 آبان 1399
ساعت 15:00

برخی ویژگی های نسخه PS5 بازی Resident Evil Village فاش شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اطلاعات جدیدی که از طریق صفحه فروشگاه پلی‌استیشن بازی Resident Evil Village منتشر شده، برخی ویژگی‌های این عنوان در PS5 را فاش می‌کند.

بازی Resident Evil Village به عنوان هشتمین نسخه از سری اصلی رزیدنت اویل، و دنباله مستقیم بازی Resident Evil 7، چند ماه پیش توسط کپ‌کام معرفی شد و طرفداران در سال 2021 می‌توانند منتظر عرضه آن باشند. نکته مهم پیرامون این بازی، این است که تا به حال فقط نسخه‌های نسل نهمی بازی برای PS5 و Xbox Series X/S تایید شده و به نظر نمی‌رسد که کپ‌کام تصمیمی به انتشار بازی برای کنسول‌های نسل هشتمی داشته باشد. در هر صورت، در ارتباط با ویژگی‌های نسل نهمی بازی اخیرا اطلاعات جدیدی منتشر شده است.

با توجه به صفحه فروشگاه پلی‌استیشن بازی Resident Evil Village، این بازی در PS5 از بسیاری از ویژگی‌های کنسول جدید استفاده می‌کند. در ارتباط با کنترلر DualSense، در این بازی پشتیبانی کاملی از adaptive triggers وجود خواهد داشت و همچنین سرعت لود بازی، گفته شده که تقریبا آنی و بدون توقف خواهد بود. پشتیبانی از رزولوشن 4K، تکنولوژی Tempest 3D AudioTech و تکنولوژی Ray Tracing نیز از دیگر ویژگی‌های مخصوص تایید شده برای نسخه PS5 است. این گزارش، البته اطلاعات جالب دیگر از جمله بخش داستانی را هم فاش می‌کند. بر این اساس، قهرمان اصلی بازی هفتم یعنی Ethan Winters، چند سال پس از وقایع بازی قبلی مجددا بازگشته است.

Resident Evil Village در تاریخ نامعلومی در سال 2021 برای PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.