نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 02 دی 1399
ساعت 09:00

راک استار قطعا به ساخت محتواهای تک نفره ادامه می دهد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ علیرغم موفقیت گسترده و ادامه‌دار GTA Online، راک‌استار همچنان مایل است که محتواها و بازی‌های تک نفره نیز تولید کند.

Grand Theft Auto 5 احتمالا بیش از هر بازی دیگری در طول تاریخ صنعت گیم از نظر فروش و استقبال ادامه‌دار موفق عمل کرده است. این عنوان سال 2013 که حالا عملکرد حیرت‌انگیز آن در سه نسل از کنسول‌های بازی خانگی و پی‌سی دنبال شده، حتی به عنوان یک بازی از سری GTA نیز با هیچ کدام از بازی‌های آن مجموعه قابل مقایسه نیست. پیرامون این عملکرد، می‌توان حالت چندنفره بازی یعنی GTA Online را مسئول اصلی این موفقیت دامنه‌دار دانست. استقبال از GTA Online، به قدری بالا بوده که سازندگان عملا در طول سال‌های پس از عرضه GTA 5 به ساخت محتوا برای آن مشغول بودند و برخلاف GTA 4، محتواهای تک نفره چندانی برای کمپین اصلی و تک نفره منتشر نشد.

پیرامون توجه کم‌تر راک‌استار به محتواهای تک نفره، Tarek Hamad مدیر بخش طراحی Rockstar North اخیرا در مصاحبه جالبی گفته که چنین چیزی درست نیست و راک‌استار قطعا مایل به ساختن محتواهای داستان‌محور تک نفره نیز هست. به گفته او، برخی محتواهای تک نفره بودند که در GTA Online عرضه شدند و نمونه کاملا تازه آن آپدیت اخیر Heist بود. گفتنی است که براساس آن آپدیت، بازیکن امکان دنبال کردن خطوط داستانی Heist در GTA Online را به صورت چندنفره و حتی تک نفره پیدا می‌کرد. به گفته Scott Butchard یکی دیگر از طراحان ارشد شرکت، راک‌استار در ادامه نیز به عرضه محتواهای مشابه که المان‌های تک نفره نیز ارائه می‌دهند ادامه خواهد داد.

راک‌استار نسخه مخصوص کنسول‌های نسل نهمی PS5 و Xbox Series X|S را در سال 2021 منتشر می‌کند. این شرکت البته تاریخ، نحوه عرضه و احتمالا محتواهای ویژه آن را هنوز فاش نکرده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.