نویسنده: Sasan جمعه، 01 بهمن 1400
ساعت 14:06

تاریخ عرضه بازی WWE 2K22 مشخص شد

5 از 5

مدتی قبل استودیوی Visual Concept از ویژگی‌های تازه‌ای که قرار است در قسمت جدید سری بازی‌های کشتی کج شاهد آن‌ها باشیم رونمایی کرد و وعده داد که در سال 2022 اطلاعات بیشتری همراه با تاریخ عرضه این عنوان در اختیار علاقه‌مندان بگذارد. بعد از گذشت سه هفته از سال جدید میلادی، بالاخره به صورت رسمی تاریخ عرضه WWE 2K22 مشخص شده و قرار است این محصول در روز بیستم اسفند ماه سال جاری روانه بازار شود.

در کنار تاریخ عرضه، از نسخه‌های مختلف قابل خریداری این بازی هم پرده‌برداری صورت گرفت که نام، قیمت و امکانات آن‌ها به شرح زیر است:

نسخه استاندارد: این نسخه که شامل بازی اصلی می‌شود روی پلتفرم‌های PC، PS4 و XB1 با قیمت 60 دلار و روی پلتفرم‌های Xbox Series و PS5 با قیمت 70 دلار عرضه می‌شود.

نسخه بین نسلی: افرادی که در حال حاضر کماکان از کنسول‌های نسل هشتم استفاده می‌کنند اما دوست دارند که در صورت آپگرید کردن، به WWE 2K22 دسترسی داشته باشند، با پرداخت 80 دلار امکان دسترسی به این عنوان در هر دو نسل هشتم و نهم برایشان فراهم می‌شود. این نسخه همچنین شامل محتوای اضافی Starrcade ’96 Rey Mysterio Pack هم خواهد بود.

نسخه Deluxe: این نسخه صد دلاری شامل بازی اصلی به همراه سیزن پس است که دسترسی به هر پنج آپدیت بزرگ بعد از عرضه را فراهم می‌کند. از دیگر امکانات این نسخه می‌توان به پک‌های Undertaker Immortal، Mega-Boost، SuperCharger و امکان تجربه بازی سه روز زودتر از عرضه رسمی، اشاره کرد.

نسخه nWo 4-Life: این نسخه که با قیمت 120 دلار و تنها به صورت دیجیتالی عرضه می‌شود، در کنار تمام امکانات نسخه دلوکس، آیتم‌ها و مبارزانی مرتبط با تیم nWo (شامل افرادی چون هالک هوگان، کوین نَش و ...) در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا طرفداران قدیمی مسابقات کشتی کج خاطرات خود از مبارزات این گروه که زمانی از جاذبه‌های اصلی این "ورزش" به حساب می‌آمدند را مجدداً زنده کنند.

Sasan | اخبار | 21/01/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.