نویسنده: Sasan پنج شنبه، 18 فروردين 1401
ساعت 08:39

تاریخ عرضه سه بازی Dune، Trek to Yomi و Two Point Campus مشخص شد

5 از 5

روز گذشته تاریخ عرضه یک بازی پرطرفدار تغییر کرد و تاریخ عرضه رسمی دو بازی نیمه مستقل مورد انتظار هم تأیید شد.

بازی Two Point Campus که پیش از این قرار بود در میانه‌های ماه می سال جاری به بازار عرضه شود بر اساس اعلام سگا با تأخیری سه ماه در روز نهم آگست (هجده مرداد) در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. این عنوان که با سبک و سیاق گیم‌پلی و و بصری مشابه با ساخته قبلی استودیو Two Point در حال توسعه است، مدیریت یک دانشگاه عجیب و غریب را در اختیار مخاطب می‌گذارد. پلتفرم‌های هدف این بازی تمامی کنسول‌های نسل هشتم و نهم به همراه رایانه‌های شخصی هستند که مشترکین سرویس گیم‌پس امکان دسترسی به این عنوان را در روز عرضه خواهند داشت.

بازی مورد انتظار Trek to Yomi که توسط استودیو Flying Wild Hog در دست ساخت است، بر اساس اعلام ناشر آن یعنی Devolver Digital در تاریخ پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری برای پلتفرم‌های PC، PS4، PS5، XB1 و XBS عرضه خواهد شد که همانند Two Point Campus این اثر هم در روز عرضه بخشی از مجموعه محصولات گیم‌پس خواهد بود. Trek to Yomi با طراحی سیاه و سفید خود ادای دینی به ژانر سامورایی در سینمای ژاپن است که در قالب ژانر اکشن/ساید اسکرولر قرار می‌گیرد و سازندگان آن تأکید بسیاری بر ویژگی‌های سینمایی آن دارند.

با موفقیت فیلم Dune در سال گذشته که با فروش چهارصد میلیون دلاری تحت شرایط خاص تعطیلی سالن‌های سینما و عرضه همزمان روی پلتفرم HBO Max اتفاق افتاد و به کسب بیشترین جایزه در مراسم اسکار گذشته منتهی شد، شاهد زنده شدن این فرنچایز در قالب بازی‌های ویدئویی هستیم که در سال‌های دور، اقتباسی که استودیوی Westwood بر اساس این مجموعه رمان‌ها ساخته بود پایه‌گذار سبک محبوب استراتژی همزمان شد. علاقه‌مندان در ششم اردیبهشت ماه (کمتر از بیست روز دیگر) می‌توانند نسخه Early Access جدیدترین ساخته استراتژی در این دنیای علمی-تخیلی خاص تحت عنوان Dune: Spice Wars را از طریق پلتفرم استیم برای رایانه‌های شخصی خریداری کنند.

Sasan | اخبار | 07/04/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.