نویسنده: Sasan جمعه، 10 تیر 1401
ساعت 23:00

به Redfall خوش آمدید!

0 از 5

جدیدترین ساخته Arkane Studios Austin (تیم اصلی سازنده نسخه 2017 بازی Prey) Redfall نام دارد که در حال حاضر به صورت انحصاری برای کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت و رایانه‌های شخصی در دست ساخت است. عرضه این عنوان که پیش از این قرار بود تابستان امسال به بازار بیاید، همانند اکثر عناوین پرخرج با تاخیری حدوداً یک ساله به نیمه اول 2023 موکول شد اما سازندگان برای جبران این بدقولی تصمیم گرفته‌اند تا در این روزها که نزدیک به تاریخ انتشار قبلی است، از جزئیات محصول جدید خود رونمایی کنند.

ماجراهای بازی Redfall در شهری جزیره‌ای در ایالت ماساچوست آمریکا به همین نام Redfall اتفاق می‌افتد که پیش از شروع حوادث اصلی داستان محلی ویژه برای گذران تعطیلات با طبیعتی بسیار زیبا بوده اما با حمله گروهی از خون آشام‌های مخوف که توانسته‌اند مسیر تابش خورشید را مسدود و ارتباط شهر را با دنیای بیرون قطع کنند، این جزیره آرام و زیبا تبدیل به کابوسی وحشتناک برای ساکنان آن شده است. در این بازی که هم به صورت تک نفره و هم به صورت چند نفره با همکاری حداکثر سه بازیکن دیگر قابل تجربه است، مخاطبان باید با استفاده از قدرت‌های ویژه شخصیت‌ها و ابزار خاصی در گوشه و کنار شهر پیدا کنند، با این حادثه هولناک رو به رو شده و جان سالم به در ببرند.

چهار قهرمان در دسترس در Redfall و ویژگی‌های هر کدام به شرح زیر است:

Devinder Crousely: مخترع و مختصص جانوران منقرض شده که با ابزار طراحی شده توسط خودش به جنگ خون آشام‌ها می‌رود.

Layla Ellison: دانشجوی رشته مهندسی پزشکی که به علت حادثه‌ای در آزمایشگاه محل کارش توانایی جا به جایی اشیا با استفاده از نیروی ذهنی خود را پیدا کرده است.

Remi de la Rosa: مهندس امور نظامی که بیشتر عمر خود را در جبهه‌های نبرد گذرانده و حالا با همکاری رباتی که خودش طراحی کرده به بازماندگان حمله خون آشام‌ها کمک می‌کند.

Jacob Boyer: تک تیرانداز سابق ارتش که بعد از حوادث پیش آمده در شهر قدرت بینایی جادویی و کنترل شبح یک کلاغ را پیدا کرده است.

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، بازی Redfall قرار است در نیمه اول سال برای Xbox Series و PC منتشر خواهد شد.  

Sasan | اخبار | 01/07/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.