نویسنده: Sasan پنج شنبه، 16 تیر 1401
ساعت 06:38

روزهای پر خبر برای Ubisoft

5 از 5

شرکت Ubisoft که برخلاف رسم معمول در ماه‌های اخیر جنجال و حواشی چندانی به پا نکرده، هفته پر خبری را پشت سر گذاشت که در ادامه آن‌ها را مرور خواهیم کرد.

The Division Resurgence Ann 07 06 22

خبر اول به بازی پر حاشیه Skull and Bones اختصاص داشت که بعد از سال‌های مدیریت غلط در روند تولید آن به همراه شایعات بسیاری که خبر از لغو تولید آن می‌دادند، بالاخره ساعت بیست و دو و سی دقیقه امشب قرار است به صورت رسمی از گیم‌پلی آن رونمایی شود. این عنوان که در حال حاضر توسط شاخه سنگاپور یوبی سافت در دست ساخت است حیات خود را در سال 2013 به عنوان نسخه‌ای فرعی از چهارمین قسمت از سری Assassin’s Creed آغاز کرد که قرار بود متمرکز بر نبردهای میان دزدان دریایی باشد اما همانطور که اشاره شد مدیریت ناکارآمد فرآیند نزدیک به ده ساله تا به امروز به حاصلی را برای این عنوان رقم زده است.

خبر دوم به برگزاری برنامه آنلاین Ubisoft Forward در نوزدهم شهریور ماه امسال اختصاص دارد که بر اساس شایعات قرار است خبرهای بزرگی در رابطه با عناوین بزرگ یوبی سافت در این برنامه در اختیار طرفداران محصولات استودیوهای مختلف این شرکت قرار گیرد.

The Division Resurgence Ann 07 06 22

و خبر نهایی به رونمایی از نسخه ویژه تلفن‌های همراه از سری The Division تحت عنوان Tom Clancy’s The Division Resurgence  اختصاص داشت که نام نویسی برای دسترسی به مرحله آزمایش آلفا آن از امروز آغاز شده است. این بازی شوترجهان باز در زمان عرضه مانند اکثر آثار تولید شده برای پلتفرم‌ تلفن همراه به صورت مجانی با پرداخت درون برنامه‌ای خواهد بود.    

در سوی دیگر کاربران عنوان Riders Republic به زودی رویدادی متمرکز بر آتش سوزی در محیط‌های جنگلی بازی را تجربه خواهند کرد که قصد آن جلب توجه مخاطبان به مسئله تغییرات انسان ساخته اقلیم و اثرات ویرانگر این پدیده بر زندگی بشر و دیگر گونه‌های ساکن در کره زمین است.

همچنین استودیوی Ubisoft Mainz وعده داده تا تلاش کند و امکانات بخش آنلاین بازی Anno 2070 را که طبق اعلام یوبی سافت قرار است دو ماه غیرفعال شوند را با آپدیت کردن این بخش به سیستم‌های جدید حفظ کنند.    

Sasan | اخبار | 07/07/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.