نویسنده: Sasan یکشنبه، 20 شهریور 1401
ساعت 02:39

یوبی‌سافت از پنج بازی جدید از سری Assassin’s Creed رونمایی کرد

نسخه‌های جدید فرقه حشاشین در راه تمامی پلتفرم‌ها!

0 از 5

معمولاً در این مقطع از سال، شاهد درز اطلاعات تازه از ساخته‌های جدید و در دست تولید یوبی‌سافت هستیم که امسال هم از این قاعده مستثنی نبود و چند هفته پیش اطلاعاتی از جدیدترین نسخه سری Assassin’s Creed، قبل از معرفی رسمی توسط رسانه‌ها فاش شد. در شبی گذشت، یوبی‌سافت نه تنها از این نسخه لو رفته به طور کامل رونمایی کرد بلکه نمایشی کوتاه از چهار بازی دیگر از این مجموعه را هم در اختیار عموم قرار داد.

بازی Assassin’s Creed Mirage که پیش از این برنامه لو رفته، متمرکز بر شخصیت باسم ابن اسحق در شهر بغدادِ قرن نهم میلادی است که به عنوان یک دزد بی خانمان به فرقه The Hidden Ones می‌پیوندد و در مسیر تبدیل شدن به قاتلی بی رحم قدم می‌گذارد. بعد از اینکه در چند قسمت اخیر این فرنچایز شاهد استفاده از محیط‌های باز با شهر و روستاهای کوچک بودیم، در این قسمت به فضای قدیمی‌ مجموعه برمی‌گردیم و شاهد استفاده از شهری شلوغ و وسیع هستیم که حس و حال مخفی‌کاری قدیمی را زنده خواهد کرد. این بازی در سال 2023 برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4، Xbox Series، PS5 و PC منتشر خواهد شد و طراحی آن بر عهده استودیو بوردو یوبی سافت گذاشته شده است.

AC Codename RED HEXE Ann 09 10 22

دو عنوان معرفی شده بعدی که قرار است بخشی از پروژه بزرگتر Assassin’s Creed INFINITY باشند به ترتیب با اسم رمز RED و HEXE معرفی شدند که مورد اول در ژاپن دوران فئودال اتفاق می‌افتد و توسط استودیوی کِبِک در دست تولید است و مورد دوم که از تیزر نمایش داده شده و موسیقی مورد استفاده به نظر فضایی ترسناک و متمرکز بر جادوهای کهن خواهد داشت، توسط استودیوی مونترئال و به کارگردانی کلینت هاکینگ در حال توسعه است.

آخرین عنوان معرفی شده بازی ویژه پلتفرم‌های همراه است که ماجراهای آن در چین باستان و در سال 215 پیش از میلاد مسیح اتفاق می‎‌افتد. این که در حال حاضر از اسم رمز JADE استفاده می‌کند و مانند اکثر عناوین موبایل مجانی با سیستم‌های پرداخت درون برنامه‌ای خواهد بود، در حال حاضر تاریخ عرضه مشخصی ندارد. این نسخه ارتباطی با بازی Assassin's Creed Chronicles: China که در سال 2016 منتشر شد نخواهد داشت. در کنار این بازی، یک نسخه موبایلی دیگر هم ویژه کاربران نتفلیکس در سال‌های آتی روی این سرویس عرضه خواهد شد. 

Sasan | اخبار | 10/09/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.