نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 30 دی 1401
ساعت 16:00

Monster Hunter World: Iceborne بیش از 10 میلیون فروش داشته است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام در ادامه موفقیت‌های پیاپی سری بازی‌های The Monster Hunter، به تازگی فاش کرده که آمار فروش Monster Hunter World: Iceborne حالا از مرز 10 میلیون نسخه نیز عبور کرده است. گفتنی است که این موفقیت، پس از گزارش فروش بیش از پنج میلیون نسخه‌ای Monster Hunter Rise: Sunbreak اعلام شده که موفق شده بود در مدتی کوتاه و فقط در پی‌سی و نینتندو سوییچ به چنین فروشی دست پیدا کند.

در ارتباط با Monster Hunter World: Iceborne، این عنوان اولین بار در سال 2019 برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه شد و در طول این مدت حالا از مرز فروش 10 میلیون نسخه در همه پلتفرم‌های در دسترس نیز عبور کرده است. آمار جدید، نسخه بروزشده از خبر مربوط به سپتامبر 2022 است که کپ‌کام فروش این بازی را 9.7 میلیون نسخه اعلام کرده بود.

پیرامون همین مجموعه بازی، به تازگی نیز کپ‌کام بازی Monster Hunter Rise را برای دو پلتفرم کنسول خانگی ایکس‌باکس و پلی‌استیشن نیز منتشر کرد. این انتشار البته شامل نسخه اکسپنشن Monster Hunter Rise: Sunbreak نمی‌شود، هرچند شرکت عرضه مشابه برای آن را هم تایید و گفته که این اتفاق در آینده نزدیک صورت خواهد گرفت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.