نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 08 بهمن 1401
ساعت 16:00

بازی Watch Dogs: Legion برای پلتفرم استیم در دسترس قرار گرفت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت یوبی‌سافت در ادامه عرضه عناوین گذشته خود برای پلتفرم استیم، حالا جدیدترین نسخه از سری واچ داگز یعنی Watch Dogs: Legion محصول تیم Ubisoft Toronto را به این فهرست اضافه کرده است. این بازی که در پی‌سی فقط از طریق Ubisoft Connect و فروشگاه Epic Games قابل تهیه بود، اولین بار در سال 2020 منتشر شد و وقایع آن در آینده و شهر لندن جریان پیدا می‌کرد.

بازی Watch Dogs: Legion در مجموع با واکنش‌های خوبی از جانب طرفداران مواجه بود و این موضوع، خصوصا به خاطر نوآوری‌های بازی و عدم استفاده از یک شخصیت مرکزی و اصلی برای داستان شروع می‌شد. در این بازی، بازیکن عملا امکان جذب تک تک شهروندان شهر لندن را در قالب یک تیم داشت و پس از جذب شهروندان، امکان این وجود داشت که آن‌ها را انتخاب و به عنوان شخصیت قابل بازی مراحل اصلی و فرعی را پیش برد. هر کدام از شهروندان و درواقع اعضای تیم، ویژگی‌های منحصر به فرد خودشان را هم داشتند و درمجموع تنوع جالب و کم‌تر دیده شده‌ای را به گیم‌پلی می‌دادند.

عرضه بازی Watch Dogs: Legion در فروشگاه استیم در چهار نسخه استاندارد، Deluxe Editions، Gold Editions و Ultimate Editions انجام می‌شود و از همین ابتدا نیز همه نسخه‌ها تا روز 2 فوریه (13 بهمن) با تخفیف هشتاد درصدی به فروش می‌رسند. لازم به ذکر است که این بازی در استیم از Steam Achievements پشتیبانی نمی‌کند و همچنین برای تجربه بازی هنوز نیاز به Ubisoft Connect خواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.